Tijdschrift Interface???

VL7

Al vintage van mijzelf
Ik probeer al een paar dagen de site van hen te bekijken maar zowel exchange als interface.nl lijken uit de lucht.
Bij onze bladenboer heb ik het blaadje al een tijd niet meer gezien.
Bestaat het blad nog wel?:confused:

Een paar dagen geleden was ik nog op de x-change site, maar gisteren lukte het ook al niet.

Een paar dagen geleden was ik nog op de x-change site, maar gisteren lukte het ook al niet.

Ten onder gegaan aan illegaal gedownloade kennis op het internet.

Ik probeer al een paar dagen de site van hen te bekijken maar zowel exchange als interface.nl lijken uit de lucht.
Bij onze bladenboer heb ik het blaadje al een tijd niet meer gezien.
Bestaat het blad nog wel?:confused:
de interface van maart heb ik toch nog pas ontvangen, ben erop geabonneert en heb mbt bezorging nog niets raars bemerkt.
de site vond ik zowiezo altijd al moeilijk, kreeg hem alleen gedeeltelijk op het scherm.

Leuk blad, koop het ook wel eens. :)

Maar goed, de ouderwetsche gedrukte media is sowieso een uitstervende soort dus het zou me niets verbazen als bladen zoals Interface langzaam zullen verdwijnen. De uitgebreide reviews en workshops zijn zeker de moeite waard, maar de nieuwsrubriek is (logischerwijs) elke keer achterhaald en om een maand na dato nog een verslag van bijv. de NAMM te lezen komt ook een beetje als mosterd na de maaltijd als je er op internet al alles over hebt gelezen en gezien.

ik kreeg vorige week nog een nieuwe in mn brievenbus dus t leeft gelukkig nog :mega: altijd weer leuk om te lezen

Wat we opviel in het maart nummer, is dat de cd-rom er niet meer bijzit.
Je hebt nu als abbonee een code waarmee je op hun site kunt inloggen, en dan gratis software kunt downloaden, die vroeger op het schijfje stond.
Maarja
dan moet die site het wel doen

Goh, bestaat ie nog? Lang geleden nog wel eens gekocht, maar 't ging veels te veel de software kant op vond ik op een gegeven moment..
Maar opzich wel eens geinig om door te bladeren (in de trein ofzo)

Wat moet ik nu lezen tijdens mijn toiletbezoek ?
Laptopje mee ? :)

Dan moet je een eReader kopen, die zullen over een aantal jaar volledig ingeburgerd zijn en boeken, bladen en kranten vervangen.
Het ding biedt helaas geen uitkomst als je toiletpapier plotseling op mocht zijn 8o)

Ik dacht al dat het aan mijn computer lag of zo.....ik kom ook al een tijd de website niet meer op. Zo nu en dan kijk ik nog wel eens op de gear X-change.

Het blaadje zelf, ach, ik ben al een paar jaar geen abonnee meer. Artikelen hebben helaas niet veel diepgang en zo nu en dan stonden er gewoon dingen in die niet eens klopten.

Maar ja, nog altijd beter dan de Aktueel oid :duivels:

Op de Messe was er nog wel iemand van Interface dat ik weet.
En Paul White van SOS was ook met een camera in de weer.

Maar zijn het niet technische problemen of zo?

Dat gaat toch alleen nog maar over softsynths en digitale mixers dat blad...

hoog suf gehalte hoor ;)

Alhoewel volgens mij zit er wel altijd een leuke CD bij met handige programmatjes.

Ik zie een verband! :eureka: Wie weet komt het juist wel door het laten downloaden van de 'cd', dat de website er nu uitligt?

Overigens zie ik tijdschriften en met name boeken nog lang niet verdwijnen. Lezen van een schermpje (ook al is het een e-reader) is toch duidelijk anders dan van papier. Er zal vast wel een verschuiving zijn in wat er in een tijdschrift komt te staan, aangezien nieuwtjes via internet natuurlijk allang bekend zijn als het blad uitkomt, maar de meer diepgaande artikelen daar zal denk ik nog best vraag naar zijn.

Valt niet mee om diepgaande (en vooral) kritische artikelen te schrijven als je best wel afhankelijk van advertenties bent.

Of je wordt door de importeurs op de vingers getikt of je verliest een hoop lezers.

Ga d'r maar aanstaan.

Idd, site ligt er nu uit! Heb nogthans ervan kunnen downloaden,

En idd, magazines zijn uit,
maar 'tja, 't is toch nog altijd eens plezant om een tijdschrift vast te kunnen nemen met je favoriete onderwerpen...

Al is t maar om't 2 minuten vast te pakken,
zodat de inspiratie begint naar boven te borrelen..

Valt niet mee om diepgaande (en vooral) kritische artikelen te schrijven als je best wel afhankelijk van advertenties bent.

Of je wordt door de importeurs op de vingers getikt of je verliest een hoop lezers.

Ga d'r maar aanstaan.

Dat is ook wel zo, maar ik heb toch het gevoel dat ze daar bij de SOS bijvoorbeeld veel beter in slagen (al zullen die natuurlijk ook niet alles kunnen schrijven).

SOS is eigenlijk het enige blad dat ik nog koop, al vraag ik me af hoe lang dat nog duurt. De verhouding hardware : software(gerelateerd) is zo'n beetje 5 : 95 inmiddels. Welkom in de 21e eeuw :( Al vond ik het artikel over JM Jarre van vorige maand dan wel weer boeiend (ging weer eens over synths!).

Bij Interface was de rubriek Analogica nu ook zo'n gemiste kans. Verreweg het meest interessant voor de die-hard synthfreak, maar dan besteden ze bijvoorbeeld maar 1,5 pagina aan een Jupiter 8. Waar dan natuurlijk ook nog een foto bijstaat zodat er nog minder ruimte overblijft voor de tekst, en die tekst ook nog eens last heeft van semi-grappige opmerkingen die er niet toe doen. Is natuurlijk allemaal niet zo erg, maar geef zo'n bak dan bijvoorbeeld lekker 6 pagina's of zo. Er valt zoveel over te vertellen.....

Zo kwam de VCS3 er naar ik me herinner ook erg bekaaid bij ze af. Als je daar geen fatsoenlijk stuk over kan schrijven, dan vraag ik me af in hoeverre je als redactie nu zo'n interesse hebt in de geschiedenis van zo'n synthesizer.

[zeur-mode off]

Back