Tijdschrift Interface???

Leuk blad, koop het ook wel eens. :)

Maar goed, de ouderwetsche gedrukte media is sowieso een uitstervende soort

Gelukkig voor mij (ik leef voor een groot deel van tijdschriften) heb je geen gelijk. Kijk maar eens in een kiosk. Het aanbod is overweldigend en maandelijks komen er nieuwe bladen bij.

Hier lag de laatste ook op de mat, en ook ik vind dat de balans aardig door aan het slaan is richting software. Gezien het feit dat software steeds populairder wordt, denk ik dat Interface hier de goede keuze maakt, en ik degene ben die blijft hangen. Ik blijf toch nog maar even lid. :)

SOS is voor mij geen alternatief. Als je alle, voor mij oninteressante, advertenties van winkels overseas eruitknipt, hou je weinig over, en dat is me die 10 euro (of wat kost dat ding...veel iig) echt niet waard.

Dat de cd er niet meer bijzit, vind ik hooguit een beetje jammer. Ik heb ze allemaal bewaard, maar hooguit 10% heeft ooit eens rondgedraaid in m'n speler. Wel kan ik me heel goed voorstellen dat dit voor veel lezers een slechte keuze van IF was.

Hier lag de laatste ook op de mat, en ook ik vind dat de balans aardig door aan het slaan is richting software. Gezien het feit dat software steeds populairder wordt, denk ik dat Interface hier de goede keuze maakt, en ik degene ben die blijft hangen. Ik blijf toch nog maar even lid. :)

SOS is voor mij geen alternatief. Als je alle, voor mij oninteressante, advertenties van winkels overseas eruitknipt, hou je weinig over, en dat is me die 10 euro (of wat kost dat ding...veel iig) echt niet waard.

Dat de cd er niet meer bijzit, vind ik hooguit een beetje jammer. Ik heb ze allemaal bewaard, maar hooguit 10% heeft ooit eens rondgedraaid in m'n speler. Wel kan ik me heel goed voorstellen dat dit voor veel lezers een slechte keuze van IF was.

klopt , SOS is voor 45% aan adevertenties ,maar voor de rest wel een
goed naslagwerk.
Interface komt meestal 2 maanden later met nieuws over synths en samplers
dus ja een blad vullen met oud nieuws lijk me niet echt aantrekelijk.

ben ook nog lid van "synthesizer", 'n leuk nieuw duits blad dat wel vooral over analoge synth's gaat, bestaat nu ca 1 jaar. kijk er altijd naar uit, ook omdat de bezorging echt shit is ( 50% no-show).
dus toch maar ingegaan op die 55%reductie op een jaar abonnement voor de duitse "keys" ( = wat keyboards was en niet meer is , en veel goedkoper dan de sos)
de "interface", ja da's chauvinisme, ik lees hem iedere keer weer met plezier

:confused::confused::confused::confused:This is the placeholder for domain interface.nl. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

This page has been automatically generated by Plesk.:confused::confused:

Dat is een standaard melding van de webserver, krijg je te zien als je de default index.html niet hebt vervangen met je eigen versie, de site moet opnieuw geconfigged worden..

Ik probeer al een paar dagen de site van hen te bekijken maar zowel exchange als interface.nl lijken uit de lucht.
Bij onze bladenboer heb ik het blaadje al een tijd niet meer gezien.
Bestaat het blad nog wel?:confused:

Sinds de laatste editie is de cd niet meer aanwezig maar de inhoud te downloaden vanaf de site. Misschien hebben ze teveel bandbreedte gebruikt? Ik heb iig in januari mijn abonement opgezegd. Te weinig diepgang in de artikelen (alleen het gedeelte van Ernst nogwat was nog interessant en dat loopt niet meer), teveel dj gear en teveel software.

Nieuwe melding is:

"Er vindt momenteel onderhoud plaats aan www.interface.nl.
Binnen enkele dagen zijn we er weer.
Interface Xtra blijft beschikbaar"

Ik ben een anderhalf jaar geleden ook afgehaakt. Artikelen waar vrijwel niets nuttigs instaat. Inderdaad schrijnend gebrek aan diepgang. Specs kun je ook op fabrikantensites lezen, en dan maanden eerder, en op forums natuurlijk, al word bijvoorbeeld hier nogal eens iets al doodgeschreeuwd door pubers voordat het zelfs te koop is.

En inderdaad bijna alleen nog software en gear voor platendraaiers. Rubriek 'Analogica' werd helaas ook steeds holler. Jammer...

Gelukkig voor mij (ik leef voor een groot deel van tijdschriften) heb je geen gelijk. Kijk maar eens in een kiosk. Het aanbod is overweldigend en maandelijks komen er nieuwe bladen bij.

Ja, maar je moet verder kijken dan de kiosk. Kijk ook eens naar de ontwikkelingen op het gebied van elektronisch paper. Op dit moment zijn e-readers nog te duur voor consumenten en kunnen ze alleen grijstinten weergeven, maar het leest net zo prettig als papier. Zodra de techniek verder is en het goedkoper wordt zie ik weinig reden voor uitgevers om hun kranten, tijdschriften en boeken nog in gedrukte vorm uit te brengen.
Voordat het allemaal zo ver is zijn we echt wel flink wat jaren verder maar reken maar dat ik gelijk zal krijgen :L

Zodra de techniek verder is en het goedkoper wordt zie ik weinig reden voor uitgevers om hun kranten, tijdschriften en boeken nog in gedrukte vorm uit te brengen. Voordat het allemaal zo ver is zijn we echt wel flink wat jaren verder maar reken maar dat ik gelijk zal krijgen :L

Je ziet al een verschuiving: bij SOS zijn de oudere artikelen gratis online te lezen (ok nieuwtjes zijn het dan niet meer, maar voor product reviews is het vaak niet zo een probleem als iets al een paar maanden ouder is) en de nieuwere artikelen kun je per artikel kopen voor zoiets als 1 pond...

Back