.We gaan helemaal niet op vakantie!!!!
Het vakantiegeld pomp ik in de studio, de volle mep![]()
Dus, het geld van je vriendin stop je ook in de studio?

Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.We gaan helemaal niet op vakantie!!!!
Het vakantiegeld pomp ik in de studio, de volle mep![]()

'k Denk dat het gejat wordt: Zuid-Afrika is niet zo heel veilig (afhankelijk van het gebied) en zo te horen loop je dan rond met een aantal tassen, dus ben je een makkelijk doelwit. Ik zou het bij die MacBook, de on-board geluidskaart, simpele oordoppen en evt. een klein MIDI-controllertje houden. Die DX200 heeft vast wel een softsynth tegenhanger. Alternatief is om de DX200 te gebruiken als MIDI-controllerWat denken jullie?

'k Denk dat het gejat wordt: Zuid-Afrika is niet zo heel veilig (afhankelijk van het gebied) en zo te horen loop je dan rond met een aantal tassen, dus ben je een makkelijk doelwit. Ik zou het bij die MacBook, de on-board geluidskaart, simpele oordoppen en evt. een klein MIDI-controllertje houden. Die DX200 heeft vast wel een softsynth tegenhanger. Alternatief is om de DX200 te gebruiken als MIDI-controller![]()

Om het wat makkelijker te maken misschien..
Bedenk niet alleen dat je je apparatuur kwijt kan raken bij een eventuele actie, bedenk ook wat jou kan overkomen als jij op het verkeerde moment op de goede plek bent, daar zou ik me eerder zorgen overmaken..
Dat lijkt me vanzelfsprekend... het is puur en alleen voor mezelf.Niet om je bang te maken, maar je moet de kat ook niet op het spek binden natuurlijk, dus niet al te opzichtig rondlopen met je spulletjes of verhaaltjes gaan rondstrooien met wat jij hebt staan.
.Wat bedoel je precies met 'een actie'? Van de douane ofzo? Zijn hier geen regelingen voor te treffen als je het vooraf aangeeft? (heb hier geen ervaring mee)
En op het verkeerde moment op de goede plek?? Que?
.Dat lijkt me vanzelfsprekend... het is puur en alleen voor mezelf.
Ik ga voor mijn studie vanaf augustus naar het buitenland voor 6 maanden
.

Arme kerel.