Nieuwe Trance Track "Lost In Space"

simonvk

Just be good to me...
sorry, maar op dit tijdstip (zie onder) lukte het streamen MP3 niet, ook de Realplayer deed het niet.:D 't downloaden ging daarstraks langzaam, nu valt het mee..

t' is m'n stijl niet helemaal .. de geluiden vind ik niet overal erg origineel.
Niet dat ik het slecht vind hoor..:D

Laatst gewijzigd:
da's vreemd. normaal is dat niet. en die download is bij mij veel sneller, tussen de 60 en de 100 k/sec.

Knap hoor :okdan:

Wat voor Trance dat dit is ? Dat speelt toch geen rol ! Laat u zo weinig mogelijk in een hokje duwen zou ik zeggen.

ummm wat voor trance dit is? Commerciele trance lijkt me zo. Hoe vaak is dat lead-geluidje inmiddels niet gebruikt in al die trance tracks? Het is echt niet erg om af en toe een nieuw geluid te verzinnen hoor ;)
Toch een beetje te cliché allemaal. Probeer de volgende keer iets origineler te zijn. Gebruik eens wat interessante samples of zo...

ok, misschien commercieel, maar ik vond het goed gemaakt! klinkt professioneel en strak. Waarmee heb je dat leadsoundje gemaakt?

Commercieel of niet het blijft goed hoor! En ik ben er zeker van dat je anders ook uit de hoek kan komen. Doe verder man!

thanks.
ik ben niet trots op deze track, wil de lead wel veranderen omdat ie te cliché is maar moet er de tijd voor gaan nemen om een nieuw geluid ervoor te creeëren.

thanks. ik ben er zelf niet zo kapot van.
gemaakt met reason 2, software-matig gemasterd in t-racks. trance samples? tsja, tis een substractor en een malstrom die samen hetzelfde spelen, maar samen krijg je een beter geluid, vaak dan (vind ik tenminste).

simon.

Hé dat is leuk,
als je het niet erg vindt zet ik eens een zanglijn op

vrij aardig nummertje wel. Ik ga nix zeggen over de sounds want daar is alles al over gezegd.

Er is iets in het hoofdthema (3:00) dat de drive er een beetje uithaalt, ik denk iets in de sequence van de lead. de opbouw vind ik behoorlijk goed en het klinkt zeer professioneel! Lekker strak afgemixt, al vind ik soms de bassline iets te zompig. ook heb je goed gedacht aan externe sound-ffcts.

origineel is het niet allemaal maar je hebt zeker een feeling voor muziek maken :)

ga zo door enzo

suc6

Duidelijk niet mijn stijl... dit is juiste de stijl die mij uit de hele house scene heeft verdreven... bah.. cheapy trance.. :kont:

Maar als amateur knutselaar moet ik zeggen dat ik echt jaloers ben.. :fuckoff:

Vooral de hele constructie van de track is in mijn ogen zwaar prof. :halleluja

En sinds 3 dagen heb in een paar dynaudio's BM6A :W - en geloof mij.. de levels staan goed.. volgens mij hoef je alleen nog maar de track opnieuw te soundscapen en dan kun je een contract gaan tekenen...

Tip..

Ik heb ook veel met reason gewerkt.. maar ik vind de soundengine behoorlijk bagger.. Probeer reason eens aan Cubase te koppelen via rewire. Reason gaat dan namelijk via de soundengine van Cubase.. En deze is een heel stuk beter.

RESPECT! :luv:

Origineel geplaatst door Jazper
...dit is juiste de stijl die mij uit de hele house scene heeft verdreven... bah.. cheapy trance.. :kont:

hmm, wat bedoel je daar precies mee?

Nou.. wat ik daarmee bedoel is dat ik op een gegeven moment maar gestopt ben met naar party's te gaan. Deze muziek hoorde/hoor je overal. :[>

Ikzelf vind '92 het jaar waarin de beste platen zijn uitgekomen..:{ Ik heb dus ook de eerste opkomst van trance meegemaakt in (..probeer een datum te prikken maar het lukt niet..). En dit vond ik dus wel goed.. de trance was toen nog puur.

En nu maakt iedereen hetzelfde.. Waar is de innovatie gebleven..

Maar het is slechts een persoonlijke beleving.. kan weer voor iedereen anders zijn.. Maar je vraag is zo wel beantwoord?

:biertje:

Back