1e Live Optreden 7 februari

Heel veel suczez en uh, wa's dah nou met het telefoonnummer in je flyer?

Origineel geplaatst door redje
Voor het geval het nog niet duidelijk is, het is dus in België, vandaar dat rare kengetal :)

Slome ik, ik dach al, wat vreemd. Sla me.:smeris:

veel succes kerel, hehehe en niet te veel trillen achter de knoppen hé ;) (hmmmm hoe was mijn 1e keer.....)
:D

Hee maak er wat moois van he. Neem je het ook op? Kunnen de thuisblijvers ook nog even een keer luisteren...
Ok wuif je handen in de lucht:D

hmmm, kan wel zijn dat ik ff binnenspring. Maar waarom dat gehucht Ruisbroek? >:|

Zeker binnenspringen, en tis ruisbroek bij puurs en niet bij brussel.

waarom in dit gehuchtje ? Ik heb daar mijn jeugd doorgebracht en ken daar veel volk,daardoor verwacht ik wel wat volk en een goeie sfeer + ik ken die cafebaas goed enzo, voor onze eerste gig leek ons dat een ideale plaats,niet te groot dus we kunnen niet te hard op onze bek gaan ;o)

Wie is Dj Kurt? Die van Illusion?

lol,nee joh, de plaatselijke mp3-jay van dienst - toffe gast maar ik vrees dat wij de echte top act zullen zijn - lol:dj:

ok, we zijn nu net de laatste loodjes aan het leggen, onze laatste bijeenkomst voor het optreden kon helaas niet doorgaan door de hevige sneeuwval, dus een paar uur voor het optreden zullen we de laatste dingen nog even doorspreken. Zijn er uberhaupt mensen van het forum die we kunnen verwachten, of is antwerpen allemaal te ver voor jullie? We nemen het in ieder geval op, dus horen zullen jullie het wel !!!

:okdan:

Het weer is hier ook pet.
:(
Ik verwacht dat ik hier vanuit het noorden 5 uur minimaal onderweg ben, en het is me een te groot risico om door sneeuw en ijs te gaan. Ik Kom dus niet, maar mocht je een optreden hebben wat voro mij wat in de buurt is rotterdam ofzo (maar 3 uur rijden :P ), dan kom ik zeker!.

Heel veel succes vrijdag, en ik duim voor een knallende set!

Robin

Heej, VEEL suksez gewenst (alsof dat nodig is..;) ).
En inderdaad niet TE veel :biertje: van te voren!! (geloof me!!)
Laat ff weten hoe 't ging ?!

oe! oe! oe! oe! :o: :o: :o:

Nog één (1) dag !!!

't begint hier serieus te spannen hoor !!!

De wet van murphy heeft weer toegeslagen...

eerst de sneeuw, dan ziekte (van mij) .. en nog veel gedoe... maar alles komt toch nog goed hoop ik...

ennuh? hoe was ut ?

hoi...

ons optreden ging GOED ! heel goeie reacties gehad, buiten verwachting goeie in feite... we wisten dat we niet suckte maar onwijs veel complimenten gehad !

wel veel te weinig volk,maar het is niet anders.

fotos en opnames komen later (snel). Maar we hebben maar de eerste 74 minuten kunnen opnemen en dan nog geen perfecte opname, er zit wat veel compressie op wat echter live zeker niet opviel vond ik... mischien is het door de compressie naar mp3 versterkt (toch op 192 kbs).
Alhoewel het deel dat is opgenomen best lekker is vinden wij dat ons 2de deel (wat niet is opgenomen is) lekkerder was omdat we naar een hoogtepunt bouwden natuurlijk en wat harder spul speelde tegen dan... geen excuses echter, julie kunnen zelf snel oordelen.
Wel onze eerste keer en er zitten een paar hoorbare foutjes in maar dat mag je op de zenuwen enzo schuiven zeker ?

hehe :biertje:

Maar de eerste 74 min??? Wauhh hoelang traden jullie wel niet op dan????
Was het ove rhet algemeen een jam of een thuis inelkaar gezette set?

1 uur en 45 minuten - we dachten rond de 2 uur maar 't was dus iets minder deze keer... kunnen we nooit 100% zeker zeggen want we gaan een beetje op ons gevoel af. En het is live natuurlijk he :okdan:

Back