19 inch sequencer??

VL7

Al vintage van mijzelf
Kent iemand een sequencer die in een 19 inchrack past en ook nog redelijk wat geheugen heeft? Ik zou graag in mijn 19 inchrack een apparaat hebben dat ik mee kan nemen naar optredens etc. waar ik een stuk of 8 sequences in zou willen opslaan/afspelen.
Het liefst realtime opnemen, stepsequences maak ik zelden.
Ben benieuwd of er iets is...
Kan zo snel niet iets vinden.:confused:

maq 16/3 is toch 19", niet?
ja heb net op doepfer gaan kijken, maar is wel een prijzig beestje (ong 700)

Gagarin

maq 16/3 is toch 19", niet?
ja heb net op doepfer gaan kijken, maar is wel een prijzig beestje (ong 700)

Gagarin

Hij wilde geen stepsequences. Als ik me niet vergis is een doepfer maq 16/3 een step sequencer of niet?

Misschien niet 19inch en het bulk ook niet van het geheugen maar wel lekker goedkoop, klein en betrouwbaar. En een workflow waar je U tegen zegt: oftwel de MMT-8
:okdan:

Of een roland MC-50. Ook geen 19" maar volgens mij vind je die niet gauw.

hey,
gaaf, ik ga eens even uitzoeken wat jullie me aanraden!
Inderdaad is het lastig om een 19 inch sequencer te vinden.
Als ik iets leuks gevonden heb dan zal ik het laten weten.In ieder geval nu al hartelijk dank voor de reacties ;-)

Ik heb van een forumlid een alesis datadisk gekocht, kende dat ding al jaren maar dacht dat hij alleen sysex-en kon.
Met de datadisk kun je in realtime uit een sequencer de data overnemen en later weer als midifile afspelen, eigenlijk is dat wat ik zoek.
Op zich was het leuk geweest als je met een apparaat op kon nemen, editen etc. maar dan kom je dus bij die miditemp uit maar dat is me veel te veel geld.
Nu dus even kijken hoe het met de Alesis gaat lukken.:halleluja

:dubbel:Ja, daar had ik ook wel aan gedacht maar ze passen zo lastig in een 19 inchrackie:D

:slotje:Nou,
ik ben er helemaal klaar mee!(positief bedoeld dan).
De Alesis datadisk is prima voor mijn toepassing. Ik kan live even een stukkie inspelen en dat kan de Alesis dan mooi afspelen.
Complexere sequences kun je eerst in je computer of workstation maken en dan overzetten. Jammer dat het apparaat geen start-stop pedaal heeft dan was het helemaal perfect.
Nu moet ik even zien of ik mijn OMS Studio5 zo gek kan krijgen dat hij zo'n knop nadoet.
Hartelijk dank voor de input en voor mij mag ie op:slotje:

Back