Synton Syrinx Kleuren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
i'm a lumberjack and i'm oke, i work al night and i work all day...
:slotje:?

het was die van pinkfloyd !, heeft jeroen zelf overgespoten

het was die van pinkfloyd !, heeft jeroen zelf overgespoten

nope, ik ken eeeeen hele berg beroemdheden , of wat dat dan ook mag zijn, maar die figuren van pink floyd ben zelfs ik nooit tegengekomen, helaas, volgens mij kan je daar ook prima bier of wat dan ook mee drinken.

deze was van een DJ uit zaanstad, had ik stuk van hem gekoch, gerepareerd, erachter gekomen wat een klote ding ik het vond, en toen heeft dezelfde plaatjesdraaier hem weer teruggekocht.
:mega:

als je een synth per se in een bepaalde kleur wilt hebben ben je echt wel een ubernerdgaylord :D

gaylord.jpg

Hij staat inmiddels op Vemia met een of ander lul/liegverhaal : This one came out of my collectors collection, and I am the first owner.....tsss wat een zwetsverhaal, snap niet dat Peter F zich leent of laat gebruiken voor deze zwendel....gewoon pertinent niet waar.

Hij staat inmiddels op Vemia met een of ander lul/liegverhaal : This one came out of my collectors collection, and I am the first owner.....tsss wat een zwetsverhaal, snap niet dat Peter F zich leent of laat gebruiken voor deze zwendel....gewoon pertinent niet waar.

tja het is idd wel een beetje een typetje...

Vind jij de Vemia een scam? (gewoon een eerlijke vraag)

Vind jij de Vemia een scam? (gewoon een eerlijke vraag)

Als PF hier weet van heeft dan is het ordinaire scam.
Er zijn mensen, verzamelaars die door deze uitspraak een meerwaarde zullen zien in de Syrinx en die uitspraak is.............een vuile leugen. ja hoe wil het verder noemen ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back