Hele Vette Synth!! Genesis Vst

lfo

Nieuwkomer
Kwam dit op Kvr tegen... tot nu toe 1 van de beste synths die ik heb gehad.. freeware!! en zeer hoge kwaliteit!! en de Dev komt uit NL:okdan:

Download:

www.ummetozcan.com (enter sounddesign)

gen3d2.png

van de website:

This synth was build with Synthedit only with the standart modules,
with no xtra programming. Unfortunately this is also the reason that the plugin is only available for pc!

Als het PC only ga ik al griezelen want dan is het 9 v/d 10 Synthedit.
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat dit een van de beste synthplugins is....no offence btw

Synthedit staat bij mij gelijk aan VST1.0 uit de jaren 70 dat is ongv net zo vet zeg maar...
Ik moet er bij zeggen dat ik voor het laatst een Synthedit plug heb getest op een PC ook ong in de jaren 70,
dus het kan wat verbetert zijn ondertussen.

Nederlandse ontwikkelingen zijn leuk, maar dan moeten ze wel leuk zijn ook hehe
Plus ik heb een Mac dus dan heb ik er niet zo veel aan ook..

Laatst gewijzigd:
@Septic
De MiniMogue VA heeft al bewezen dat SynthEdit synths zeer goed kunnen klinken. Wat mij betreft doet deze dat weer.

Het echte nadeel van SynthEdit synths is dat ze in de regel veel CPU gebruiken. Dat geld ook wel voor deze. Maar goed hij is gratis, dus niet zeuren.

Het echte nadeel van SynthEdit synths is dat ze in de regel veel CPU gebruiken. Dat geld ook wel voor deze. Maar goed hij is gratis, dus niet zeuren.
ligt er aan wat er allemaal in/op zit, als er geen grafische zaken zoals leds en analysers aanwezig zijn is dat nihil te noemen.

Zie ik daar een headphone-out rechtsonder? :D

Zo die is aan het downloaden, wel een beetje iritante manier van downloaden, maar het is gratis! Even heel snel geprobeerd en hij werkt. Eerste indruk is dat hij zeker lekker klinkt de CPU load is iid vrij hoog. Ziet er voor de rest ook netjes uit! Zal morgen eens beter luisteren en proberen!

Iig bedankt voor de Tip!

Eerste indruk is dat hij zeker lekker klinkt de CPU load is iid vrij hoog.
ik vind de specs vrij vreemd in elkaar steken trouwens:

*2 Unison Oscillators with seperated controls

*playing up to 44 voices per key, 176 voices simultaneously (max 4 poly)

*Voice divide mode seperating the total used voices in 2 so you can play with double layers
2 unison oscs? 44 voices per key? als dat de manier is om een synth dik te laten klinken tsja...

weet iemand hoe die ARP achtige presets te programmeren zijn ?

Heb dr mee zitten pielen maar komt er niet uit

Genesis CM

Genesis CM

Genesis CM

Those days of searching for the perfect virtual analogue are over! Genesis CM will blow you
away with it's massive sounds,comprehensive modulation system and built in effects.Available
exlusive with Computer Music Magazine issue 127 with a big tutorial included in the Mag.Including dozens of new features, such as enhanced voice options,extra effects parameters,more sophisticated LFO control,better general sound quality and a more advanced sequencer. Including 128 high quality presets existing of the phattest leads, basses, pads, sequenced sounds and many more... And very usefull for all of your productions and remixes!

Hier een link om te luisteren : http://www.ozcan.gethost.nl/cms/ind...-inspirit-soundset&catid=29:the-cms&Itemid=27

Zie ook de attachments (pdf-formaat 2x)

Ik vind hem geweldig , what need I to say more.

Attachments

• GenesisCM.jpg
    GenesisCM.jpg
    102,2 KB · Bekeken: 120
  • Genesis CM (1).pdf
    337,4 KB · Bekeken: 139
  • Genesis CM (2).pdf
    237,9 KB · Bekeken: 120
Laatst gewijzigd:
Nou ja , voor degene die deze nog niet heeft mogen zien dan , hier De genesis CM.

Leuk om te zien hoe de patchen zijn gemaakt,
maar o-zo cpu intensief !!!
Trekt m'n 2.4 PIV er zo onderuit !!!

Back