Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door johanms1
Geloof me Leo, je kunt beter ....

Origineel geplaatst door binaural
Soms kan je je daarmee ook argumenten verschaffen om de prijs omlaag te krijgen. Ooit eens 200 piek van een juno2 af weten te krijgen omdat de aftertouch het niet deed. Kostte me toen 400 piek en heb 'm een dag later voor 1350 aan een gabber verkocht.
Origineel geplaatst door Chinetti
Altijd geld eraf. Geen handleiding? Hè, wat vervelend, ik had al gezocht op internet, maar ik kon niks vinden... Geld eraf! Krasjes? Hè jeetje, ik las ergens dat beschadigde synths mogelijk defecten hebben... Geld eraf! Oei, uit 1984? Ik weet toevallig dat die nogal wat bugs hebben, pas na 85 werd dat opgelost. Geld eraf! Bij dure dingen met kleine defecten, zeg nooit: dat komt wel goed, zeg altijd: wat een hel! Geld eraf! Zij die het bij mij niet doen, krijgen geen chocomel.
Origineel geplaatst door Chinetti
Verkopen forumleden dan te duur? Bij te dure dingen met kleine defecten, zeg nooit: dat komt wel goed. Dat is wat ik zeg. Ik koop graag ouwe dingetjes voor een redelijke prijs, maar veel mensen denken dat ze een goudmijn bezitten en schroeven de prijzen vrolijk omhoog. Sommige dingen zijn dat gewoon niet waard. Dan vind ik dat ik mag proberen daar wat vanaf te krijgen, ja.
Oh, en die C15 verkocht ik overigens voor 800 gulden, wat nog steeds redelijk was. Ik heb er toen een 2e hands Nord Rack 1 voor gekocht. Daar ging wat geld vanaf omdat er geen handleiding en geen rack mounts meer bij zaten.