Wie kan mij helpen? Sample CD's Akai S3k serie

shortwave

Vintage lid
Ik ben op zoek naar (kant en klare) sample collecties voor de Akai 3000 serie (S3000xl) zoals:

-piano-patches (realistisch)
-synth-patches
-FX patches
-drumz & loops
-enzovoorts enzovoorts...

Eigenlijk zoek ik dus kant en klare sample-CD's voor de S3000, geen zelfgemaakte samples. Heb echter geen CDROM bij de S3000xl, dus zoek ik ze op Zip100 disks. Uiteraard tegen passende vergoeding.

Wie-o-wie kan/wil mij helpen?

Reactie SVP via email of via PB.

Laatst gewijzigd:
Sample Collecties Akai

Sample Collecties Akai

Toch even een schopje...

Sample CD's (in Akai-format) zijn zeker ook welkom. Ik verzin wel een manier om ze in die machine te laden...

Dus wie heeft ze liggen en wil/kan ze kwijt?

Hullup nodig!

Hullup nodig!

Ik verzin wel een manier om ze in die machine te laden.

Niet dus!

Wie weet hoe je Akai Sample Libraries via PC en MESA naar je S3000 kan laden? Ik wil wat geluiden van de Akai CD-Rom Sound Library Vol. 1 gaan gebruiken. Kan wel via MESA files als .wav rechtstreeks inladen, maar de PC (Windows, dus) herkent de CD-Rom niet. Een losse SCSI CD-Rom heb ik niet.

Weet iemand een manier om dat te omzeilen? Of is er heel misschien iemand in de gelegenheid de volumes op die CD over te zetten naar ZIP-disks ofzo?

Niet dus!

Wie weet hoe je Akai Sample Libraries via PC en MESA naar je S3000 kan laden? Ik wil wat geluiden van de Akai CD-Rom Sound Library Vol. 1 gaan gebruiken. Kan wel via MESA files als .wav rechtstreeks inladen, maar de PC (Windows, dus) herkent de CD-Rom niet. Een losse SCSI CD-Rom heb ik niet.

Weet iemand een manier om dat te omzeilen? Of is er heel misschien iemand in de gelegenheid de volumes op die CD over te zetten naar ZIP-disks ofzo?

cdextact
chickensys

wekt perfect!

zoek ffu op het forum

cdextact

wekt perfect!

:okdan:

Inderdaad, en die demo-versie doet meer dan wordt beloofd ook.

This demo version allows you to convert the first program (for example the first program of an Akai volume.

Maar de demoversie van CDExtract converteert in mijn geval netjes alle en de volledige volumes. Prima dus! Snel alles geconverteerd wat er te converteren viel, voordat straks die demo niet meer werkt ofzo...

http://www.cdxtract.com/

....en langs de weg...ik geloof dat ik nog een scsi cdrom drive heb liggen...en dat ik ook nog ergens in een PC een scsi kaart heb zitten...en dan ook nog een kabel om deze te verbinden met elkaar.

Heb altijd gewerkt met een S3000XL, scsi CDrom drive, Zipdrive en Mesa (alhoewel die laatste wat minder functioneerde).

Laat maar weten of je interesse hebt...dan "duik" ik de zolder ff op!

Groet,

Robin.

Hee Robin!

Dank voor je reactie... Voor nu werkt alles, maar ik zou het zonde vinden als potentiƫle reserve-onderdelen verloren zouden gaan. Ik stuur je snel een PB of mail.

:okdan:

Back