Eindhoovensche synthesizerenthousiastelingenmeeting (bierrr)

bikkel

Everything is on the One
Na het aangenaam verpozen in de Mono.... thread, werd het weer eens tijd voor wat jolijt naar mijn mening.

Datum: nog nader te bepalen

Roept u maarrrrr! :D

:erm: misschien 'ondergesneeuwd' door de Zeeuwse SF-meeting??

Datum prikken en omhoog kicken..?

Begin Mei al?

Begin Mei al?

Begin mei is een goed maandje ver nog.

Misschien zijn er ook mensen uit het Antwerpse die zin hebben om te komen.

Hoeveel mensen verwacht je ongeveer of kan je opvangen?

:) Van bij me thuis is het amper een uurtje rijden, zo'n 64 km tot de stadskern van Eindhoven zelf. (Route gaat wel via Turnhout en Gierle)

Is er ruimte genoeg voor activiteiten, optreden(s) of jamsessies?

;) 'k Hoor het in ieder geval al graag, nu nog mensen warm maken hé. :okdan:

de groeten van :mexico: Hyper

..
Is er ruimte genoeg voor activiteiten, optreden(s) of jamsessies?

...

Heb een vermoeden dat dit meer een "kroegmeeting" is.

Oftewel: gezellig met elkaar kletsen in een nog af te spreken café onder 't genot van een/meerdere biertje(s ). Dus activiteiten, optreden(s) of jamsessies zijn niet aan de orde hier.

Bierheffen is voor mij al actief genoeg 8)
Maar als iemand een leuk, obscuur bakje mee wil nemen om mee te patsen en de rest de gelegenheid te geven het vol te kwijlen, ga gerust uw gang !

Voor een semi-georganiseerde meeting zou Dynamo wel leuk zijn, maar dan moet er wel wat werk in gestoken worden. Maar als je in de Baron wat stekkerdozen zou hebben en koptelefoons, dat zou al iets zijn.

... Maar als je in de Baron wat stekkerdozen zou hebben en koptelefoons, dat zou al iets zijn.

de Baron is niet echt geschikt voor zoiets imo.
Het is sowieso niet echt m'n favo tent in Eindhoven, maar goed gezelschap en bier maken alles goed !
Grootser organiseren is misschien wel leuk, maar bier en gear blijft voor veel mensen een slechte combi.

Bier!

Ik zal eens wat navragen bij een tentje.. Anders wordt het gewoon bierdrinken en bijbuurten.

Ik ben net door een sympathieke en ervaren forummer overtuigd om ook te komen! :D

Heb alleen nog niet veel om mee te nemen, maar een biertje en praten over muziek is voor mij al genoeg reden om te komen :)

Nog wat gehoord?
Ola!

Effenaar gaat niet door, nu ligt het bij TAC. Lijkt me daar wel goed te passen.
Alternatief zou nog gaslab zijn.

Maar inderdaad... as woensdag kunnen we alvast drinken..

Kan misschien ook op andere dagen dan alleen op 30 april??
Dan is afdeling Tilburg ook aanwezig.

Back