Ik ben wezen zoeken naar een duidelijk schema, maar ik vind dit toch echt niet makkelijk om te maken en te vinden. Op de eerste plaats zijn er geen ombouw voorbeelden van uit een gebalanceerde kabel met aan de ene kant sme dinplug en aan de andere kant xlr, ik denk dat dat toch iets anders is dan van xlr naar xlr en dan aan beide kanten ombouwen naar cinch. Als ik door het isolatie van de kabel kijk zie ik twee draden lopen per kant dus 4 in totaal, ik neem dan aan dat die bij elkaar gesoldeerd moeten worden per 2 aan een cinch plug, maar hoe doe ik dat dan met de aarde. de aarde zoals op de foto te zien zit maar aan een kant is dit voldoende, hoe bevestig ik de aarde? Hoe weet ik nu hoe die dinplug is aangesloten, mag je de twee draden zomaar aanelkaar solderen, moet je niet iets veranderen in de din plug? Krijg ik dan geen problemen met brom?
iets anders, Is het wel verstandig om een gebalanceere kabel om te bouwen naar een ongebalanceerde kabel, deze vraag stel ik me af vanwege de klank, gaat deze veranderen als ik hem ombouw naar cinch..
Ik hoor het graag van jullie , groetjes Peer