Nieuwe Nummers van The B graag feedback

The B

Ingeburgerd
Ey ik ben de laatste tijd druk aan het opnemen geweest en keb nu 3 nummers daarvan op www.myspace.com/thebismusic staan. En zou wel eens willen weten wat jullie ervan van vinden (opname kwaliteit, de muziek zelf en etc.).

B

Je muziek is super mare,.... die rapper moet je droppen:stupid. Ik hoop niet dat je het zelf bent hehe.

Daarlangs, de rapper klinkt alsof hij ergens anders staat dan in het nummer.
In je bovenste song zingt hij ef vals.

Mijn advies, ga breakbeats maken want de rest is superb:mexico:

Ik heb ook het gevoel alsof de rapper in de keuken staat terwijl ik in de woonkamer de muziek aan het luisteren ben; ik mis wat levendigheid en sprankeling in het hoog (klein beetje eq-en en naar wat meer naar voren halen in de mix zou het al een stuk verbeteren). Trouwens in het tweede nummer klinkt het alsof de zang af en toe flink in het rood ging...

Buiten dat is zn Hollandse accent niet denderend.. en ook zn flow loopt niet echt lekker...

Qua muziek klinkt het wel een beetje synthesizer rap achtig.. Ik hou persoonlijk meer van boom bap met soul samples..

Maar de muziek klinkt wel in balans enzo.. en gelikt..

Sorry B, maar ik digg dit gewoon niet, niet mijn ding denk ik.

Tis vrij lelijk dat je nederlandse accent met nek en schouders erbovenuit steekt. Het is dus een goed punt om aan je engelse/amerikaanse uitspraak te werken.
Tevens zijn de dingen die je zegt niet echt boeiend ofzo..

De mix zelf vind ik niet echt fijn klinken verder.

Verder blijven oefenen , alleen zo kan je beter worden toch ?

pz

klopt aah en tis wat ut tis en het is begin dus ik maak me geen zorgen

Laatst gewijzigd:
Damn, die rapper verneukt je tracks kerel! Laat hem liever in het nederlands rappen. Qua opbouw en arrangement kan het allemaal ook wel iets spannender.

Ik ben totaal niet down met deze style, vind persoonlijk ook dat hele crank/crunk/stank niet om aan te horen. Sorrie :)

Heb ff die tracks geluisterd,

Ik moet toch zeggen dat het allemaal best potentie heeft

luister zelf ook wel eens dit soort muziek, vooral vroeger was ik gek van gangsta rap en vergeleken dat klinkt dit gewoon lomp. maar dat komt omdat ik weet dat je Hollands bent en dan klinkt dit gewoon erg wannabe/wigga achtig (ff je accent buiten beschouwing gelaten) vergeleken de v.s. is dit een beetje stoer doen in jip en janneke land imo

maar goed, als ik niet beter wist en je echt amerikaans klonk zou t zeker niet slecht zijn al vindt ik de non gangsta achtige tracks wel goed :)

Heb ff die tracks geluisterd,

Ik moet toch zeggen dat het allemaal best potentie heeft

luister zelf ook wel eens dit soort muziek, vooral vroeger was ik gek van gangsta rap en vergeleken dat klinkt dit gewoon lomp. maar dat komt omdat ik weet dat je Hollands bent en dan klinkt dit gewoon erg wannabe/wigga achtig (ff je accent buiten beschouwing gelaten) vergeleken de v.s. is dit een beetje stoer doen in jip en janneke land imo

Je moet het ook niet te serieus nemen tis niet bedoeld als gangster track of iets dergelijks.. ;)

Back