[1 april] Clavia Leftwave

JugJug

geregistreert lit
attachment.php

In a strategic move to strengthen its presence on the MI market, Clavia has today announced that it will start developing a serie of instruments aimed at the left handed musician. "We have realized that there are so many left handed musicians out there, that never have gotten the chance to properly explore the thrill of playing a keyboard."

http://www.clavia.se/main.asp

:mega:

Attachments

• leftwave.jpg
    leftwave.jpg
    85,7 KB · Bekeken: 101
Vandaag mag het! ;)

gaaf idee:) zit de lage C dan rechts? zijn de outputs dan R-mono / Left? speel je de bassleutel dan met rechts?

(kan je niet gewoon net als jimi je toetsen op de kop houden?)

Nordwave

Nordwave

Is dit een apparaat speciaal voor linkshandige mensen????:doei:

ik vind het maar een zeer matige 1 aprilgrap, waarschijnlijk uit de koker van dezelfde man die de productontwikkeling doet bij clavia.

ik begrijp ook eerlijk gezegd niet, dat zo'n flauwe doorzichtige grap hier gekopieerd moet worden op de voorpagina. op hun eigen site is toch al mooi zat? ik heb wel interessantere berichten verwijderd zien worden van de voorpagina. of compenseert het hoge humorgehalte het gebrek aan nieuwswaarde?

Maar Clavia"s recently appointed division manager Mr Styrbjörn Babord heeft het toch bekend gemaakt?

De grap was eerder al op EM.com :)

Wout

Leo schreef:
ik vind het maar een zeer matige 1 aprilgrap, waarschijnlijk uit de koker van dezelfde man die de productontwikkeling doet bij clavia.[\QUOTE]Nou, ik vond die grappen van Korg, Yamaha en Roland toch minder leuk...

Wout

duh!

Ik als linkshandige dach al: huh? Ik vind het prima met om met mijn linkerhand de pitchbend te bedienen en met mn rechterhanden te spelen

Maar oke, ik trapte er dus in...:okdan:

zis het klavier dan ook niet contra ?

links hoog en rechts laag :erm::stupid:dubbel:

zis het klavier dan ook niet contra ?

links hoog en rechts laag :erm::stupid:dubbel:

Wordt wel gesuggereerd: klavier begint en eindigt met een E als je 'em van links naar rechts "leest", maar met een C van rechts naar links ;)

Ik moest meteen aan het koffiekopje voor linkshandigen denken van Willie Wortel.

Back