• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha EX5 - met pijn in mijn hart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Helaas moet ik ruimte maken, en in een minimale setup verder. Daarom moet mijn Yamaha EX5 eruit en komt er een Korg x50 (ook omdat die zo mooi integreert in een computeromgeving).

Richtprijs is 550€ óf ruil met een X50(gesloten beurzen)

Wat krijg je voor 550€?
-Een geweldige synth die het loont om erin te duiken (iets waar ik veel te weinig tijd voor heb momenteel): 4 typen synthese: Rompler (incl. sampler), FDSP, AN én VL (en combinaties hiervan)
-Deze synth heeft 8Mb flashrom, m.a.w. samples blijven bewaard na het uitzetten des instruments!
-Bijgeleverd een doosje met 10 diskettes met originele Yamaha voices en samples voor de EX5
-Deze synth heeft rom. 1.0E (o.s.) en 1.11 (tg) (<-of andersom, maar in ieder geval de één na laatste eeprom, waar de timingsproblemen mee verholpen zijn)
-Uitgebreide Nederlandse en Engelse handleiding.
-Een lekker kopje :koffie: natuurlijk!

Er is één minpunt: op een hoekje is een stukje plastic behuizing afgebroken, was al zo toen ik hem kocht. Beïnvloed de werking geenszins, maar ik wil het toch even vermelden. Afgezien van dit hoekje ziet ie er nog prima uit!

Dus: ruilen voor een Korg X50, anders 550€.

:mexico:

foto's, met onder andere de beschadiging. Ook te zien is de digitale output uitbreiding en de scsi uitbreiding.

Attachments

• ex5.JPG
    ex5.JPG
    39,8 KB · Bekeken: 123
  • achterkant.JPG
    achterkant.JPG
    58,3 KB · Bekeken: 112
Sorry voor de snelle bump, maar ik moet even iets rechtzetten:
tgrom is versie 1.13, niet 1.11
Er zit naast de 8mb flashrom ook nog 32mb 'gewoon' samplegeheugen in.

klankvoorbeelden op verzoek! :mega:

Iemand heeft 50€ geboden voor de flashrom, dus als je een EX5 wil, maar het flashrom niet nodig hebt, mag je hem kopen voor 500€! :yamaha:

:Bump:

Even recapituleren:
Yamaha EX5: 550€ of ruil Korg X50
  • Volledig uitgebreid: samplegeheugen (zowel Simm als Flashgeheugen, wat ook bewaard wordt na uitzetten!)
  • SCSI-aansluiting
  • digitale output uitbreiding
  • 10 disks met extra samples/ sounds
  • Nederlandse (geprinte) en Engelstalige (originele) handleiding
  • 4 synthesevormen: AN,VL,FDSP,Rompler en combinaties hiervan
  • Prachtig vol, vet en krachtig geluid
  • maximaal 128-stemmig polyfoon
  • 16-track sequencer
  • dubbele midiaansluitingen: 2xIn, 2xOut, 1xThru
  • Kleine beschadiging aan achterkant (zie foto), verder in prachtstaat, werkt uiteraard 100%

Volgens mij is 550€ een hele nette prijs voor dit moois, geen prijsverlagingen dus dit keer. :mega:

Wel wat reakties, niks concreets tot nu toe.

Daarom tóch maar een prijsverlaginkje: 525€

Naast ruilen met een X50, is ruilen met een MicroX ook een optie, maar dan moet er 100€ bijbetaald worden.

:mega:

Reservering is eraf, daarom een kleine prijsverlaging: 525€

Kom op mensen! Dit is een uniek en zeer goed klinkend instrument, met alle opties!

Skup!
Laatste prijsverlaging:

500€!

Of ruil met Korg X50/ microX met 100€ erbij.

Skup!

500€ voor een volledig gepimpte EX5, lijkt me niet verkeerd! Zolang de m4u nog niet verkocht is, krijg je deze bij de EX5 erbij, gewoon voor 500€.

Helaas voor mij, de reservering is ervan af. Gelukkig voor jullie is ie weer te koop!
Prijs is nog steeds 500€, dat is ie ook echt waard!

-Bump- :)

500€ of ruil met Korg X50

Geluidsvoorbeelden op verzoek!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back