dumdumdadumdum
Scheelt niet veel
Helaas moet ik ruimte maken, en in een minimale setup verder. Daarom moet mijn Yamaha EX5 eruit en komt er een Korg x50 (ook omdat die zo mooi integreert in een computeromgeving).
Richtprijs is 550€ óf ruil met een X50(gesloten beurzen)
Wat krijg je voor 550€?
-Een geweldige synth die het loont om erin te duiken (iets waar ik veel te weinig tijd voor heb momenteel): 4 typen synthese: Rompler (incl. sampler), FDSP, AN én VL (en combinaties hiervan)
-Deze synth heeft 8Mb flashrom, m.a.w. samples blijven bewaard na het uitzetten des instruments!
-Bijgeleverd een doosje met 10 diskettes met originele Yamaha voices en samples voor de EX5
-Deze synth heeft rom. 1.0E (o.s.) en 1.11 (tg) (<-of andersom, maar in ieder geval de één na laatste eeprom, waar de timingsproblemen mee verholpen zijn)
-Uitgebreide Nederlandse en Engelse handleiding.
-Een lekker kopje
natuurlijk!
Er is één minpunt: op een hoekje is een stukje plastic behuizing afgebroken, was al zo toen ik hem kocht. Beïnvloed de werking geenszins, maar ik wil het toch even vermelden. Afgezien van dit hoekje ziet ie er nog prima uit!
Dus: ruilen voor een Korg X50, anders 550€.

Richtprijs is 550€ óf ruil met een X50(gesloten beurzen)
Wat krijg je voor 550€?
-Een geweldige synth die het loont om erin te duiken (iets waar ik veel te weinig tijd voor heb momenteel): 4 typen synthese: Rompler (incl. sampler), FDSP, AN én VL (en combinaties hiervan)
-Deze synth heeft 8Mb flashrom, m.a.w. samples blijven bewaard na het uitzetten des instruments!
-Bijgeleverd een doosje met 10 diskettes met originele Yamaha voices en samples voor de EX5
-Deze synth heeft rom. 1.0E (o.s.) en 1.11 (tg) (<-of andersom, maar in ieder geval de één na laatste eeprom, waar de timingsproblemen mee verholpen zijn)
-Uitgebreide Nederlandse en Engelse handleiding.
-Een lekker kopje
natuurlijk!Er is één minpunt: op een hoekje is een stukje plastic behuizing afgebroken, was al zo toen ik hem kocht. Beïnvloed de werking geenszins, maar ik wil het toch even vermelden. Afgezien van dit hoekje ziet ie er nog prima uit!
Dus: ruilen voor een Korg X50, anders 550€.