Korg EXB + MOSS board vragen

boeklanoei

Ouwe rot
Ik heb een Korg Triton. Waar zit dat moss board precies? In dezelfde 4 sleuven serie als waar de PCM expansionboards zitten? Of zit ie onder dat andere grote schroefvlak? Hoe haal ik alles er veilig eruit? Ik moet er onder gaan liggen alsof ik een automonteur ben. Wat is dat raar gemaakt zeg.
Ik heb alles zo gekregen-geinstalleerd en wel, toen ik hem kocht. Vandaar mijn vraag.

handleiding van de korg en expansionbaods en moss door genomen. Staat niets in over het plaatsen of verwijderen van expansionboards of Moss kaarten. Op internet ook geen plaatje of zo kunnen vinden.

waarom wil je er iets uithalen eigenlijk (als je mossboard wegdoet of exb boards laat me weten, ben altijd opzoek naar nieuwe sounds)

Het MOSS bord zit onder de grootste van de twee afdekplaten. Het is lang geleden dat ik het installeerde en de SCSI en de verbindingskabel met de harde schijf (jazeker, bij mij wel) zitten er ook, dus het kan best zijn dat je eerst de SCSI moet verwijderen voordat je bij het MOSS bord komt. Maar ik zou ook zeggen; lekker laten zitten. Opties los verkopen is kapitaalvernietiging. En er zitten altijd een paar heel mooie klanken bij, ongeacht je muzikale voorkeur.

De gehele triton wordt verkocht akikaze vandaar. Ik zal eens kijken maar het mossboard is dus behoorlijk wat werk het te verwijderen? Dan laat ik het waarschijnlijk zitten als het teveel werk is. Zijn de 2 expansionbaord wel makkelijk te verwijderen? hoe haal je deze eruit?Daar ze behoorlijk vast lijken te zitten. Er is veel te weinig interesse in de triton samen met alle 3 de opties, vandaar.

De gehele triton wordt verkocht akikaze vandaar. Ik zal eens kijken maar het mossboard is dus behoorlijk wat werk het te verwijderen? Dan laat ik het waarschijnlijk zitten als het teveel werk is. Zijn de 2 expansionbaord wel makkelijk te verwijderen? hoe haal je deze eruit?Daar ze behoorlijk vast lijken te zitten. Er is veel te weinig interesse in de triton samen met alle 3 de opties, vandaar.

moss board kun je binnen 3 minuten verwijderen :peukie:

Laatst gewijzigd:
Boeklanoei, je inbox zit vol, ik heb je terug geemailed

Back