Alesis Fusion 8HD probleem !

Control

Stamgast
Gistere starte ik mijn fusion op( KS editie, met Hollowsun sounds) en hij vind deze nergens meer, ook als ik fusion via usb aansluit herkent mijn pc de fusion niet (maar de fusion geeft wel aan dat hij verbonden is via usb)
Als ik hem opstart krijg ik allerlei errors van : (SEng) firmware stuck high , invalid stream firmware en dergelijke.
Ik denk nu dat mijn HD kapot is? :(
Updaten via Usb lukt niet, formatteren via fusion zelf ook niet (hij vind HD niet)

Wat moet ik doen? =(=(

oef dat is horror, als je alles hebt geprobeerd, dus ook via midi updaten, zou je kunnen overwegen om hem voorzichtig open te maken en kijken of het kabeltje naar de HD nog goed erin zit. Het lijkt inderdaad op een HD fout. Anders even de TD van Electric Sound in Almere bellen (de importeur van Alesis). Of anders een nieuwe HD erin zetten, kosten niet veel tegenwoordig. Dit stimuleert mij wel om een backup te maken van mijn Fusion 8HD. In iedergeval sterkte!

Heb nog neit via midi of CF kaartje geprobeert. Hoe werkt dat via midi juist? of eerst via CF proberen?

Bedankt alvast !

moet ik er nog eentje kopen... wat kosten deze en hoeveel mb neem je best? Of zou ik beter ineens de hele bak open vijzen? (wat ik wel erg riskant vind)

Oke bedankt ! Dus gwn fusion image op cf kaartje zetten , cf kaartje in fusion prikken en de rest wijst zichzelf uit? Ik hoop dat het lukt, wat dit is =(

Back