Zipdrive MPC plots niet gezien

154

Lid van de week
Na jaren trouwe dienst ziet mn MPC plots de Zipdrive niet meer, no floppy device staat er steevast op het scherm bij laden. De zipdrive start prima op, de disk lijkt gelezen te worden maar helaas... Vreemde is dat er niets verandert is, plots zag de mpc em gewoon niet meer. De floppydrive heb ik helaas niet meer, dus dat is wat lastig testen maar heeft er iemand suggesties? Heb net al de drive opnieuw aangesloten, helaas... =(

Daarom heb ik destijds een reserve zip drive gekocht. Ze kunnen nl. kapot.
Maar als je rond zoekt zal je vast wel eentje kunnen vinden.

ja, dat hoopte ik al een beetje. ik word enkel wat onrustig dat ik niet de floppydrive kan proberen om te zien of het niet aan de MPC zelf ligt...

suffe is gewoon dat de drive zelf alles lijkt te doen, knipperen, disk lezen etc. disk is ook prima.

goddomme waarom speel ik niet gewoon neusfluit of spaanse gitaar. net bij het checken van de drive mezelf al onder stroom gezet en het is amper twaalf uur en ik heb al 52763763 schroefjes eruit en erin gedraait..

zo, dat is er uit...

Ik ken alleen de Iomega drive, maar Zipdrives zijn vrij krakkemikkig in het gebruik.
Soms herkend, soms niet. Wat ik soms heb meegemaakt is, dat het uitmaakt of de stroom op de drive tegelijkertijd wordt aangezet
met het aangesloten apparaat, of juist ervoor, of juist erna.

Back