[Hardstyle] Siebzehn - S.O.F.T

Hoor eigenlijk alleen een kick en melodie, afentoe op de achtergrond heel zacht wat andere geluidjes ..

melodietje en de kick is iig wel ok maar ik zou de kick wat zachter zetten en de rest (als dat er is) omhoog halen :)

ha, heb hem nog niet ''gemasterd'', ik repost binnenkort. Had het niet in de gaten, over mijn boxen klinkt het altijd ok, maar als ik over de koptelefoon luister (nu dus) valt het allemaal weer in duigen:P

De afmixing klopt nu wel! Leuke geluidjes overigens.
Vind de melodie eigenlijk niet zo fijn. Als alleen de melodie anders zou zijn zou ik hem waarschijnlijk op vinyl gekocht hebben.

De melodie is trouwens niet slecht, maar niet goed uitgewerkt (voor mijn gevoel dan). Een iets andere synth en iets minder opgevuld geeft een iets uniekere sound en maakt het wat stoerder.
Maar dat is mijn visie... En die is niet altijd correct.

Kick is lekker trouwens!

je hebt gelijk, de melodie is te vol. Ik pas hem aan:p De synth zelf is altijd lastig:P het moet toch aggressief zijn aangezien het hele nummer wat harder is, maar hij moet toch zuiver zijn want de melodie is ''mooi''. Altijd een dilemma en ik heb achteraf ook altijd spijt waarom ik deze melodie nou hierin heb gezet:p. Maakt niet uit, het komt goed;) ik ga weer ff puzzelen

Ik snap precies wat je bedoelt. Maar door de melodie ietsjes aan te passen word hij stuk stoerder, en past hij perfect bij de rest van het nummer. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :P

Ben benieuwd, dit kan wel wat worden.

Nog ff commentaar:

intro is nice, komt mooi op, mooie geluiden, vocals zitten goed.
Op 0:44 komt er ineens een synth doorheen, die is te hard, en is een beetje vreemd, want je verwacht het totaal niet.
1:16: Overgang is ietwat rommelig, zelfde voor 1:43. (kan kwestie van smaak zijn)
Break komt er goed in. 2:47, synth komt er in, misschien iets te hard.

verder, op de punten die ik hierboven gaf na (melodie), top! :okdan:

Misschien is het leuk ik een soort van 'remix' achtig iets maak om te laten zien wat ik bedoelde met de melodie.

Overigens zit er veel te weinig laag in de bass. M'n winamp laat de eerste vier balkjes van het Eq ding helemaal niet bewegen.

dank voor je tips, ik heb ondertussen de synth al wat minder hard gezet. En over de bass, hoor je het laag ook niet of ga je alleen op je winamp af doordat die bijna niets aangeeft. Als ik de bass hier afspeel op mijn monitoren dan dreunt het toch flink door:P
Maar ik ben wel benieuwd naar je remix achtig iets, laat horen:)

dank voor je tips, ik heb ondertussen de synth al wat minder hard gezet. En over de bass, hoor je het laag ook niet of ga je alleen op je winamp af doordat die bijna niets aangeeft. Als ik de bass hier afspeel op mijn monitoren dan dreunt het toch flink door:P
Maar ik ben wel benieuwd naar je remix achtig iets, laat horen:)

Nee ik hoor het ook niet echt. Kan aan de mp3 kwaliteit liggen, sommige codecs (en instellingen) gooien delen van het laag weg omdat ze denken dat wij dat toch niet horen.

Kzal is pielen.

Nee ik hoor het ook niet echt. Kan aan de mp3 kwaliteit liggen, sommige codecs (en instellingen) gooien delen van het laag weg omdat ze denken dat wij dat toch niet horen.

Kzal is pielen.

hier valt het laag ook weg .. voor de rest wel een geinig nummertje:mexico:

Back