Felix - Don't You Want Me orgel

deze track staat heus wel op jijbuis...

Volgens mij is de producer van deze track Rollo van faithless....

Toentertijd zeiden wij op het schoolplein dat het hardcore was...
we vonden het iig wel hard :D

deze track staat heus wel op jijbuis...

Volgens mij is de producer van deze track Rollo van faithless....

Toentertijd zeiden wij op het schoolplein dat het hardcore was...
we vonden het iig wel hard :D

Watjes :D

Dit was tinky winky house man hehe

Nee toen der tijd zit ik toch meer in de ACV en UR hoek

Ik heb dit nummer als origineel op diskette voor in mijn amiga 500. Het nummer is gemaakt in Protracker. De amiga 500 staat inmiddels op zolder, maar als ik een keer zin heb deze van zolder af te trekken ben je de eerste die het hoort..

ow was er al :

op 3:12

hmm hij heeft wel cutoff en resonance sliders...

word vast gewild strax met 90s revival

wat een slappe zak demonstratie zeg... huilende jeuz...

en de jx-1 heeft, ondanks dat ie weinig te maken heeft met de rest van de serie, toch nog een paar bruikbare sounds...
heeft 4 sliders (met een A/B shift dus in totaal 8 parameters) om geluiden iets aan te passen;
cutoff, reso, attack, release, vibrato speed, vibrato depth, reverb en chorus als ik het goed herinner...

Ik heb dit nummer als origineel op diskette voor in mijn amiga 500. Het nummer is gemaakt in Protracker. De amiga 500 staat inmiddels op zolder, maar als ik een keer zin heb deze van zolder af te trekken ben je de eerste die het hoort..

HAHA, vet man!

Ik heb de Amiga 1200 nog ergens in een doos :)

Als je die .mod tegenkomt, zou je m willen posten, lijkt me wel vet, ook heb ik dan een reden om dat ding weer 's aan te sluiten.. Nostalgie :mega:

Dat gelooft toch niemand man.

Dat gelooft toch niemand man.
idd, ik moest is effe slikken, het originele is toch nog wel wat anders hoor !!

Back