Vocals voor een track.

Stanniejj

We are dangerous.
Hoi lezers. :)

Weet er iemand een goede softsynth waar je vocals mee kan maken, je weet wel, dat je zo zon zin intypt en dat die het dan zegt. Voor FruityLoops graag. En het moet een beetje bij een hardstyle/hardcore nummer passen. Bij Fruityloops zitten er al wat bij maar die zijn flut. Dus helpt er iemand me? :)

Alvast bedankt,

Stanniejj

Waarom gebruik je geen vocoder effect op een door jou ingesproken sample?

Ah joh, das juist leuk :D

je zegt dat je fruity gebruikt, nou, plug je toch ff een microfoontje van 5 € in je geluidskaartje ! gaan met die banaan, t zal wel wat verrot gaan klinken,
maar dat hoort bij hardstyle / hardcore :okdan:

en anders sample je e.e.a. stemmen van filmpies e.d, net zoals de rest !

suc6 !

grtz

:mega:

Ah joh, das juist leuk :D

je zegt dat je fruity gebruikt, nou, plug je toch ff een microfoontje van 5 € in je geluidskaartje ! gaan met die banaan, t zal wel wat verrot gaan klinken,
maar dat hoort bij hardstyle / hardcore :okdan:

en anders sample je e.e.a. stemmen van filmpies e.d, net zoals de rest !

suc6 !

grtz

:mega:
Ok, dat van een filmpje was een goed idee. ;) Maar met wat voor een programma's moet ik m'n stem dan bewerken? (a)

In fruity zit toch een plugin waar je zinnetjes en woorde kan laten uitspreken... ben vergeten hoe het heette, maar ik weet zeker dat het erin zit, heb er vroeger uren mee geprutst...

je stem kan je met verschillende effecten bewerken, 't is maar wat je ermee wil..
Speciaal voor zang heb je bijvoorbeeld autotune, harmonizer en tal andere..
Goed googlen en er zijn nog velen te vinden.
Naar mijn weten is er niet een speciaal progje zoals in FL, en opnemen op een goedkope mic en wat efx is al snel beter dan die fl-vocoder.
Succes

[OT]Nanotron is een gratis plugin met wat mooie mellotron (tape)choir sounds. Ik gebruik m zelf ook dankbaar in mijn producties. Klinkt mijns inziens best heilig.
Verder zit er in elke zichzelf respecterende rompler wel wat choir sounds. In Reason zitten ook erg mooie choir sounds. Er vanuitgaande dat het je alleen om "ooh" en "aah" gaat welteverstaan.[/OT]

Wacht effe.
Dat ding is 40gb!...

..en dan nog de prijs.. $583,74..

Enfin, er zullen vast nog wel gratis legale progjes zijn ergens..

Back