HEXAGON
Gedeactiveerd account
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
straks is de enige echte 808 nog de bruine 808
ik zie niet echt een heel significant verschil in iedergeval. (lekker aconcreet )ik zie niet echt een heel significant verschil in iedergeval.

Cool!,met het zoeken naar die acidlab pics,zag ik dat ik toch die pics vd bruine 808 verkocht op ebay een tijdje terug gedownload had.(kon ook ni anders ,te zeldzaam..)
dit is dus een bruine,das duidelijk!
hmm als dit de bruine is, hebk hem toch denk ik.
Heb wel geen rodige/oranje gain knoppen, maar wit/geel (zelfde kleur als de da aanduidingen van de instrumenten BD-SD-etc)
Lijkt dit niet meer antraciet ?
Mijn 808 ruist niet maar mijn 909 wel.
ik hoor hem ook tikke als ik de Gain openschroef op mijn mengert.
Mijn 808 heeft daar bijna geen last van.
Opzich is het niet echt storrend vind ik, het heeft zelfs wel wat![]()
de tik uit de 909 loopt op een 16de noot mee dus ik zie het maar als een xtra analoog geluidje
Maar aan de andere kant: ik ben de enige die het blijkbaar hoort, er is hier nog nooit iemand geweest die zie, Sjezus wat ruist die 909...
) van mij want ik ken de ins & outs van een 909 niet zo goed. Maar als je hem op je mengpaneel hebt aangesloten en hij ruist bij hoge gain een 'beetje' kan dat ook liggen aan de randaarde. Plug je mengpaneel eens in een geaard stopcontact. Vaak ontstaat er in een mengpaneel ruis als de boel niet geaard is. Misschien dat dat ook werkt bij een (licht ruisende) 909???