Fantom x6 effecten

towiha

Nieuwkomer
Hoi,

Ben beroepsmuzikant....gebruik oa de fantom x6...maar in de performance-mode gebruikt de synth bij iedere nieuwe performance andere effecten.
Ik kan die effecten ook wel instellen,maar blijkbaar niet saven....zodat iedere performance anders klinkt.
Is er niet een manier dat elke performance dezelfde hoofdeffecten gebruikt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

Groeten uit een mooi volendam

Towiha

Hoi,

Ben beroepsmuzikant....gebruik oa de fantom x6...maar in de performance-mode gebruikt de synth bij iedere nieuwe performance andere effecten.
Ik kan die effecten ook wel instellen,maar blijkbaar niet saven....zodat iedere performance anders klinkt.
Is er niet een manier dat elke performance dezelfde hoofdeffecten gebruikt?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

Groeten uit een mooi volendam

Towiha

Begrijp ik goed dat je de effecten overneemt van de Patchmode en je wilt op iedere Performance een zelfde effect? Dat kun je toch gewoon instellen in je effecten menu? Wat je instelt en opslaat in je performance (Write -> Performance) blijft gewoon in je performanceinstellingen staan. Je moet het instellen van de effecten wel voor iedere performance afzonderlijk doen.

Hoi Bartology,

Alvast bedankt voor je snelle reactie.
Is het niet mogelijk om telefonisch contact met jou te krijgen? dan neem ik van het weekeinde mijn fantom mee naar huis.....misschien dat we er dan samen uitkomen.
Ps..ik neem aan dat jij ook de fantom hebt.
ps...mail anders even je nummer als je daar bereid toe bent....het wil mij om de een of andere reden maar niet lukken.

Gr...towiha
towiha@wanadoo.nl

Hoi Bartology,

Alvast bedankt voor je snelle reactie.
Is het niet mogelijk om telefonisch contact met jou te krijgen? dan neem ik van het weekeinde mijn fantom mee naar huis.....misschien dat we er dan samen uitkomen.
Ps..ik neem aan dat jij ook de fantom hebt.
ps...mail anders even je nummer als je daar bereid toe bent....het wil mij om de een of andere reden maar niet lukken.

Gr...towiha
towiha@wanadoo.nl

Is ok. Ik zal je vanavond even een mailtje sturen.

Back