[gespot] Serge modular system 79

Deze verkoper bied trouwens vaker interesant analoog spul aan,
jammer alleen dat hij in Japan woont :erm:

Ik heb idee dat hij dezelfde persoon is die vroeger vanuit Singapore spullen te koop aanbood.
In het eechte heette hij Wilco ofzo...Z'n ebay naam kan ik me nu even niet herinneren. Volgens mij had Twin een 909 van hem gekocht.

Hij heeft ook vaak Korg MS combi's. Volgens mij een goede partij. Buy it now --> Gratis shipping! Serge is mooi, maar ik vind de buyit now te hoog. Dit is al de tweede keer dat ie hem aanbied.

Duur / Alternatieven ?

Duur / Alternatieven ?

Hmm.. die buy-it-now is verdomd hoog ja. En.. ik heb vooral bij serge vaak het idee dat je voor het zelfde geld een mooiere én betere nieuwe blacet, motm of modcan kunt kopen. Tja.. die sequencer is uniek, dat is waar.. maar ook daar zijn genoeg alternatieven voor (A155, dotcom sequencer.. dat nieuwe bakje op de voorpagina.. etc.).

deze gast heeft erg koele deals soms
ik had een keer bijna een sh2 met orgionele roland flightcase en gratis shipping gekocht
voor geloof ik 500 dollar ik vond dat een hele koele prijs want die case en synth waren als nieuw

Vergeet niet dat Serge een hele aparte waveshaper heeft. Die zou uniek zijn. Misschien dat die lattence uVentury het ook heeft.

Er zijn veel threads op Analogue Heaven over de verschillen van de verschillende modulairs.

Back