Drivers voor M-Audio Audiophile 2496

The Nutralizer

Ingeburgerd
Ik heb een M-Audio Audiophile 2496 geluidskaart, maar de driver niet. Ik werk met Windows XP Home Edition en heb op de site van M-Audio de driver wel gevonden (Windows XP driver) maar als ik die installeer geeft Windows uiteindelijk aan dat hij niet aan de 'logo-test' voldoet en dat de driver dus niet compatible is met mijn Windows. Ook heb ik heb de al wat oudere versies van de driver ge-installeerd, dit pakte ook niet goed uit.

Wie kan me uit de brand helpen? ;{

Groetjes,

Ewout

gewoon de m-audio driver installeren en dan doet ie het volgens mij gewoon...
ik heb lang geleden ook een audiophile gehad... succes!

Ja, maar je moet een keuze maken. Je moet je systeem kiezen. Als ik dan XP kies krijg ik later die melding bij het installeren.

gewoon de driver waarvan m-audio zegt dat ie goed is voor XP gebruiken...

het werkt echt ;)

:erm: klik, klik, klik idd. installatie van die M-Audio dingen moet je altijd even opletten en vooral steeds "toch doorgaan" aanklikken.

Trouwens, de oude driver voor mijn audiophile USB werkt bij mij beter dan de nieuwe drivers op internet. Ik werk met XP pro. Misschien ook opletten welke versie van de driver je gebruikt?

Hey mensen gister heb ik het voor elkaar gekregen, ik had dus meteen moeten klikken toen ik die melding kreeg maar dat deed ik niet en ging andere versies proberen die deden het al helemaal niet. Toen toch maar doorgeklikt en kan nu lekker weer volop zonder gehaper met me cubase verder...

thanx to yo :okdan:

:erm: klik, klik, klik idd. installatie van die M-Audio dingen moet je altijd even opletten en vooral steeds "toch doorgaan" aanklikken.

Trouwens, de oude driver voor mijn audiophile USB werkt bij mij beter dan de nieuwe drivers op internet. Ik werk met XP pro. Misschien ook opletten welke versie van de driver je gebruikt?

Klopt. De voorlaatste werkte bij mij ook beter. In de allerlaatste hebben ze eea veranderd (ook aan de interface) waardoor ik niet meer de digitale in en uitgangen goed kon laten praten met mijn 01v96 mengert.

Back