Sback Preview

Jsteen

Ingeburgerd
Dag allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met dit nummer 'Sback'. Het lukt me echter niet om het mooi af te mixen tot 1 geheel. Ik zou gaag jullie mening willen horen over dit nummer. Plus als jullie tips hebben over het afmixen (of andere zaken uiteraard) hoor ik deze graag!!!

Het is het 1e nummer 'Sback Preview' op mijn Myspave pagina http://www.myspace.com/DJSnowyNL

Alvast mijn dank!!

Sback versie 2 staat erop. Een stuk beter denk ik!!! Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

Ik vind dat er te veel midi geluid in zit je kan duidelijk horen dat er in gespeeld word dat hoor je meestal bij echte house niet.
Ik zou de synth geluid meer naar een echte house trance synth veranderen dan is mijn mening ieder geval.
Maarja alle smaken verschillen ik hoop dat je het niet verkeerd opvat:)
Ik moet ook nog veel aan mijn tracks doen hoor hoe langer je probeerd hoe beter het wordt.

gr,
Harry

Hi,

Bedankt voor je reactie. Ik vat het niet verkeer op hoor ;) Alle commentaar is welkom. Lekker bezig blijven :) Ik zal is kijken of ik de 'midi' sound eruit kan krijgen. Weet niet goed hoe... wellicht maar weer is aan een nieuwe beginnen ;)

Back