Wavestation programmeur

Synthurion

Ouwe rot
Een goede programmeur gezocht voor de Korg Wavestation.

Style Dark Ambient/Dark Drones/Soundscapes ala Michael Stearns-http://www.youtube.com/watch?v=4ElR0vYMf1o / Steve Roach-http://www.youtube.com/watch?v=D9MQ9FEHjGI&feature=related en http://www.youtube.com/watch?v=8AredimgTdE&feature=related

1 euro per geluid en heb er 200 nodig, de ROM cards om de geluiden op te zetten stuur ik naar je op en ook de verzendkosten zijn voor mijn rekening.

Heb je de gaven om de Wavestation te programmeren en wil je op deze manier wat bijverdienen stuur me even een mail :okdan:

Is 1 euro per patch niet een beetje veel? Je werkt namelijk maar
30-90 minuten aan een zeer goede patch.

En jij gaat die sounds commercieel gebruiken zeker :D

Nee ik ga de sounds niet commercieel gebruiken maar inzetten in mijn eigen nummers, zou ik dat wel doen kan de programmeur meedelen in de winst :D
Overigens kan de programmeur natuurlijk zelf de gemaakte geluiden naast mij ook gewoon verder verkopen.

Het programmeren van de Wavestation is moeilijk zeker de geluiden die ik zoek, mijn sterke kant ligt 'm meer in het maken van tracks daarom heb ik dit bedrag er graag voor over. 8~

Overigens ben ik met 100 geluiden ook al heel gelukkig mocht 200 om te maken teveel zijn.

Als je specifieke geluiden geprogrammeerd wil hebben voor een synthesizer die er nog niet zijn denk dan eerder aan +/- 200 euro per patch.

100 geluiden daar is een Rob Papen nog wel een week mee bezig volgens mij :D

Al gedacht aan de plugin versie van de Korg Legacy editie? Daar zit ook een editor in verwerkt wat het programmeren een stuk gemakkelijker maakt. Ik zou een paar start patches maken met verschillende wavesequences en vector bewegingen en van daaruit verder werken.

Al gedacht aan de plugin versie van de Korg Legacy editie? Daar zit ook een editor in verwerkt wat het programmeren een stuk gemakkelijker maakt. Ik zou een paar start patches maken met verschillende wavesequences en vector bewegingen en van daaruit verder werken.

en is nog goedkoper ook dan 200 x 1 euro

Al gedacht aan de plugin versie van de Korg Legacy editie? Daar zit ook een editor in verwerkt wat het programmeren een stuk gemakkelijker maakt....

Deze plug-in bevat ook de extra PCM-data, patches en performances van de 6 rom kaarten. Het gaat om 250 performances, 250 patches, 250 PCM waveforms en 150 wavesequences. Ook is een filter met resonantie toegevoegd, waar ook weer 50 nieuwe performances, 32 patches en 32 wave sequences van zijn gemaakt.

Korg Legacy editie

Korg Legacy editie

Klinkt goed mannen, daar ga ik me even in verdiepen :okdan:

Ben je op de hoogte van de programmaatjes die je kan downloaden en de talloze sysex files die je zo van je pc kan overzetten naar je wavestation. Volgens mij barst het op het grote wereldwijde web van de patches.

Ben je op de hoogte van de programmaatjes die je kan downloaden en de talloze sysex files die je zo van je pc kan overzetten naar je wavestation. Volgens mij barst het op het grote wereldwijde web van de patches.

Ja dat is zo alleen de geluiden die ik zoek staan nergens tussen, anders was ik inderdaad snel klaar geweest.

Misschien een idee om een toegangkelijke synth of vst te gebruiken.
Er is een hoop leuks en goedkoops te vinden op internet (Albinao bijv)

of Spectrasonics Atmosphere. Iets duurder maar wel een shitload aan
top of the bill soundscapes.

Misschien een idee om een toegangkelijke synth of vst te gebruiken.
Er is een hoop leuks en goedkoops te vinden op internet (Albinao bijv)

Ik heb meer dan genoeg toegankelijke synths dus daaraan geen gebrek.:)
De Wavestation heb ik een poos terug voor een leuke prijs kunnen kopen en weet welke duistere geheimen deze verborgen houd :D
Helaas heb ik niet de gaven om deze geheimen uit de Wavestation te krijgen, maar er moeten toch meerdere mensen zijn hier op het forum bijvoorbeeld die dit wel kunnen?

Wat is er op tegen om zelf aan de slag te gaan? Je krijgt veel meer voldoening uit het feit dat je sounds je EIGEN sounds zijn ipv dat iemand anders dat voor je doet. En wie weet maak je de meest fantastische sounds. Ik zou het iig proberen en niet te snel opgeven.

:) de wavestation is quite a pain in the ass inderdaad.
Probeer eens de geheimen van substactive synthesise
te doorgronden. makkelijke leercurve, en zeer bevredigend.
Een beetje leuke soundscape trek je er zo uit eerlijk gezegd.

Mwah, ik vind de wavestation kwa programmeren nog wel meevallen, maar goed dat is mischien omdat ik ook een dx7 heb staan (hogere wiskunde vereist om daar zelf op te programmeren)

Back