Ik ben sinds een tijdje op zoek naar een synth/groovebox om
te beginnen met t creeren van mn eigen elektronische muziek.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de electribe emx (of esx maar ik weet niet hoe makkelijk t is om te beginnen met samplen) of de r1mx. Je kan de r1mx tweedehands overal goedkoop krijgen dus ik was wel benieuwd wat de mensen op t forum van deze twee machines vinden. Verschillen, ervaringen etc.
mijn invloeden zijn van air tot venetian snares. Nu is mij al uitgelegd dat om deze artiesten te kunnen evenaren wel wat meer nodig is dan een simpele groovebox
maar t hoeft van mij ook niet zo duur of serieus. Wel zou ik graag wat snellere drums willen gebruiken als in breakcore of drum n bass.
alvast bedankt!
te beginnen met t creeren van mn eigen elektronische muziek.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de electribe emx (of esx maar ik weet niet hoe makkelijk t is om te beginnen met samplen) of de r1mx. Je kan de r1mx tweedehands overal goedkoop krijgen dus ik was wel benieuwd wat de mensen op t forum van deze twee machines vinden. Verschillen, ervaringen etc.
mijn invloeden zijn van air tot venetian snares. Nu is mij al uitgelegd dat om deze artiesten te kunnen evenaren wel wat meer nodig is dan een simpele groovebox
maar t hoeft van mij ook niet zo duur of serieus. Wel zou ik graag wat snellere drums willen gebruiken als in breakcore of drum n bass. alvast bedankt!
heel erg bedankt!

. en dan nog het liefst voor onder de 400-500 euries