VIRUS TI of SNOW

ka2

Uitgekookt Lid
Allen,

Ik kan voor 1000 euro een 2e hands Virus TI kopen, maar voor het zelfde geld koop ik ook een SNOW. Wat zouden jullie doen? Ik zit namelijk heel erg te twijfelen.

Tja, ik zou 't wel weten... TI. Meer hands-on bediening en meer DSP-kracht. Dat zijn de twee hoofdzaken waarop bij de Snow bespaard is. Dus de hamvraag is eigenlijk hoeveel waarde je hecht aan winkel/fabriekgarantie.

garantie zegt me niet zoveel. Ik dacht alleen dat de snow juist wat meer kon dan de TI, maar er zitten zo weinig knoppen aan, en das best lastig.

Je moet de snow meer zien als een meer betaalbare variant van de TI-familie. Om dit te bereiken hebben ze links en rechts lopen zagen. Je ziet in de polyfonie bijvoorbeeld terug dat ie minder krachtig is dan de rest van de familie. Maar ja, zoals al vermeld, de nieuwprijs is er dan ook naar.

Een snow is een halve TI. In zowel knoppen als in DSP power.
En 2e hands snows zullen waarschijnlijk door mensen worden gedumpt omdat ze een TI kunnen scoren. ;)

yay. ga voor de TI zou ik zeggen mits ie goed functioneerd.
Alleen maar pluspunten ten opzichte van de snow.

Nouja, enige nadeel is dat ie een tikkie groter is. maargoed,
dat is vast niet een kriterium.

trouwens... voor 1700 euro heb je er zelf 1 met 61 keys ;)
Veel plezier alvast met je toekomstige aankoop.

yay. ga voor de TI zou ik zeggen mits ie goed functioneerd.
Alleen maar pluspunten ten opzichte van de snow.

Nouja, enige nadeel is dat ie een tikkie groter is. maargoed,
dat is vast niet een kriterium.

trouwens... voor 1700 euro heb je er zelf 1 met 61 keys ;)
Veel plezier alvast met je toekomstige aankoop.

Ja die van jou had ik gezien op marktplaats ;-) alleen heb ik al 2 masterkeyboards, dus die keys heb ik niet echt meer nodig.

Zonde dat je hem verkoopt, ik zou er toch nog eens goed over nadenken. Ik heb gelezen dat je er veel problemen mee hebt gehad, maar misschien komt er binnenkort wel weer een patch uit, waardoor een deel van de problemen misschien opgelost worden.

Ik zou altijd kiezen voor de variant met de meeste features voor je geld, dus in dit geval de TI.

Ja ik denk ook dat dat de beste optie is, het wordt de TI! Bedankt, allen!

Ja die van jou had ik gezien op marktplaats ;-) alleen heb ik al 2 masterkeyboards, dus die keys heb ik niet echt meer nodig.

Zonde dat je hem verkoopt, ik zou er toch nog eens goed over nadenken. Ik heb gelezen dat je er veel problemen mee hebt gehad, maar misschien komt er binnenkort wel weer een patch uit, waardoor een deel van de problemen misschien opgelost worden.

Meh, ik ben klaar met wachten tot in den treuren :)
En ik zal er ook geen traan om laten als ik 'em niet meer heb en er binnenkort
een goed werkende patch uitkomt. Zoals Geertje Wilders al zei :"genoeg is genoeg"

Back