Mpc 500

doublej

Nieuwkomer
Hallo,

Ik zit er aan te denken om een mpc 500 te kopen maar ik weet niet hoe dat heet maar het is dat je zeg maar van een platen speler een stukje opneemt dat dat je dan uit dat opgenomen stuk ieder onderdeel aan een aparte pad toewijzen?

help aub

groetjes

bedoel je de obscure term "samplen" (hoofdzakelijk dan het stukje pikken van een andere plaat waar jij waarschijnlijk niet de rechten op hebt, maar dit wordt continu gedaan zelfs door de grootsten op aarde, maar wat maakt dit uit?)

Gagarin

=> samplen dus

bedoel je de obscure term "samplen" (hoofdzakelijk dan het stukje pikken van een andere plaat waar jij waarschijnlijk niet de rechten op hebt, maar dit wordt continu gedaan zelfs door de grootsten op aarde, maar wat maakt dit uit?)

Gagarin

=> samplen dus
:luv: gelukkig zet je er waarschijnlijk bij. :luv: anders was je dit jaar niet jarig :D

heb er echt bij nagedacht toen ik "waarschijnlijk" schreef, was alle scenario's al aan het uitdenken die konden gebeuren mocht ik het er niet bijschrijven en constateerde dat ik dan waarschijnlijk nu al dood zou zijn, daarom dus.

On topic terug? of niet?

Gagarin

Dus je wilt een apparaat kopen waarvan je niet eens weet wat het kan of hoe het heet? :D

Dus je wilt een apparaat kopen waarvan je niet eens weet wat het kan of hoe het heet? :D
Hij vraagt het iig nog. Dat kun je van anderen niet zeggen. Die kopen van alles en na een jaar gaat hij weer in de verkoop omdat ze er het geduld niet voor hebben.

En een MPC kan idd wat je zegt.
Alleen samplen is met een computer veel praktischer.
En dan kan je die samples via USB over schoppen naar de MPC en daar dan mee aan de slag.
En als je geinteresseerd bent kan je ook ff een winkel binnen lopen om dat ding te checken.

Back