Nee, 't is niet echt het soort apparaat om dit soort dingen mee te doen.
Het word interessanter als je verschillende signalen in de L&R filter gooit, maar daar wordt ie ook onvoorspelbaarder van waardoor het lastig word om dingen te reproduceren.
Ding staat nu in mn setup met de mbase in de links en een send vanuit mn mixer in de rechts met de rest van de drums, wat op de links uit een kick met heel veel bas geeft, en rechts een zwaar overstuurd-wegduw/pomp/zuig gebeuren om de beat heen creert. Klinkt "in de mix" erg tof, maar dan ben ik niet echt meer met die filter aan het spelen.
Hij reageert ook heel erg anders afhankelijk van het bron geluid, zodanig dat ik nog niet echt kan voorspellen wat eruit gaat komen als ik er wat in stop.
(Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet het idee heb dat ik er hierboven alles uit heb gehaald wat erin zit, ik ben em noh heel erg aan't ontdekken)
Al met al zeker een tof ding maar minder geschikt voor de voor de handliggende filter toepassing zoals hierboven.
En ik denk idd niet dat het echt wat toevoegt als je een sherman fb2, (heb er laatst ook even mee zitten spelen, en is wel een heel ander apparaat)