Electribes ER-1 & EA-1

HeV

Nieuwkomer
Hey Gasten,

Is er hier iemand die weet waar je sound charts kan vinden voor electribs ER-1 & EA-1. Er staan er een paar in de guides, maar we zijn wel opzoek naar andere en misschien betere. Voor de duidelijkheid, het zijn die afbeelding met de knop standen.

Groeten,

Soundcharts? How 80s. ;) Die dingen zijn bij uitstek gemaakt om (live) aan de knoppen te draaien toch? Misschien moet je even googlen op 'patch' of 'sysex' ofzo...

Nee, volgens mij bedoelt hij van die printjes met knoppenstanden (instellingen) Dat is hoe er in de tijd van vóór MIDI en sysex dumps patches gedeeld werden. ;)

Kleine verandering aan de stand van de knoppen van de EA en ER hebben een nogal dramatisch effect op de sound van de patch, het heeft niet veel zin om knopjes op voorgetekende standjes te zetten. Gewoon gaan! Met die dingen klinkt het toch altijd wel goed.

Nee, volgens mij bedoelt hij van die printjes met knoppenstanden (instellingen) Dat is hoe er in de tijd van vóór MIDI en sysex dumps patches gedeeld werden. ;)

Vroagahr was dat mooi... Nu maak ik er kerstkaarten van.

Even google raadplegen, of een online korg community-site (bestaat vast wel) opzoeken of anders op de Korg website kijken. Misschien dat ze daar ergens een oude kaartenbak online hebben gezet.

:biertje:

Back