KAOSSS xD

DDaanniizz

Hadouken!
hleuw =]
ik ben van plan om een microkorg te kopen maar ik zou er graag een kaoss pad bij willen,maar ik heb niet zo'n hoog budget dus ik dacht aan de Kaossilater of de mini kaoss pad. dus hier mijn vraag: welke kan ik het beste kiezen bij de MK?
comment en alvast bedankt ;):okdan:

maar dan heb ik nog 1 vraag over de kaossilator . als je dan een vette sound en stukje hebt gemaakt zegmaar kan je dat dan ook opslaan en later weer afspelen?

oh okay , ik begin net namelijk maar met welke kan ik het beste drumm and bass maken?

Ik wil je aankoopplannen niet in de war schoppen, maar heb je al een sampler? Is volgens mij onontbeerlijk bij drum & bass :eureka:

nee ik heb nog geen sampler. maar ik ga als ik mn MicroKorg heb samen met iemand bass and drumm maken want die gaat de esx zeer waarschijnelijk kopen :P

nee ik heb nog geen sampler. maar ik ga als ik mn MicroKorg heb samen met iemand bass and drumm maken want die gaat de esx zeer waarschijnelijk kopen :P

en als je ruzie hebben zitten je beide met te weinig apparatuur :biertje:

Okee dan.... je hebt tegenwoordig voor weinig namelijk racksamplers, waar je heel veel mee kunt doen. Dus dat zou ook nog een idee zijn eventueel.

en als je ruzie hebben zitten je beide met te weinig apparatuur :biertje:

Hehehe
alphega_whip.gif

Mijn logica zegt weer dat je de Mini Kaoss Pad erbij moet nemen. De microKorg is al een synth en de Kaossillater erbij lijkt me een beetje dubbelop als je net begint met synths. Bovendien is de microKorg gewoon veel uitgebreider dan de Kaossillater qua geluiden maken. De Kaossillater ligt naar mijn mening een beetje half gebakken naast een microKorg.
Met de Mini Kaoss Pad kun je juist je microKorg nog vetter laten klinken met een decimeter/grain-shifter/reverb/noem maar op. Je wil toch niet-van-deze-aarde geluiden maken ;) Ik zou het wel weten.

Back