Eeh ..goede prijs????

Origineel geplaatst door mikemix
Bass is de winnaar van deze slopende finale ronde en gaat door
voor de wasmachine!!!!!!!:D

..Hihi..

heb trouwens inderdaad net 3 maanden een nieuwe!!!

maar jullie maken er nu wel grappen over maar dit is wel een jp waar je zelf klanken mee kunt ontwikkelen. nou volgens mij weinig synths waar dat mee kan en zeker niet voor deze prijs dacht ik zo

Origineel geplaatst door bambamstudio
van de blauwe maar 3...en dan vinden jullie €1100 te veel?

Stelletje eikels, das erug goedkoop !!!!!!!!!!

eeehm... ik heb ook een blauwe. Wie heeft dan de derde?

Moet ik nu bijverzekeren?

:D

Die heb ik gehad, dat zei ik net al, maar ik heb'm helaas verkocht, wist niet dattie zo zeldzaam was, shet! :stupid

eigenlijk zou je moeten vragen: Wat is een mooi bedrag voor de JP8000 waarvoor ik hem IIG door kan verkopen zodat ik geen verlies hoef te maken. evt. winst als het kan.

Dus geen € 750,- ! nog lager dus als jij € 650,- max. ervoor wil geven dan begin je met € 600,- ofzo

Kreeg laatst met deze opmerking op m'n donder van een maat van mij =( ik zat ook te kutten met die prijzen,
maar gelijk heeft-ie wel! :D

wat een onzin! kweetnie hoor maar ik vind het veel leuker om me met muziek bezig te houden dan met een soort koehandel.... wat ik dus doe: ik biedt een fatsoenlijk bedrag, daarmee maak ik mezelf en de verkoper blij....en dan ga ik er ook gelijk vanuit dat als ik het beestje weer wil verkopen er kopers zijn met dezelfde insteek als ikzelf heb...die dus datzelfde fatsoenlijke bedrag bieden en verder geen gezeik... ik heb dus mijn JP8000 voor 750 gekocht, iedereen blij, en ik ga er ook vanuit dat met het huidige klimaat en aanbod een JP8000 ook weer voor 750 verkocht kan worden....

Olaf

he check de prijs is alweer 100€ gezakt, stuur nog is een email bambam

Ha ha nou die van mij mag ook voor 900 pleuro weg:D

Back