Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben bang dat dit niet mogelijk is, aangezien er geen mogelijkheid is om sequences te kiezen. Je hebt alleen sequence 1 en 2 en meer niet.
Maar wie weet.....
..... de MC-202. De TB-303 heeft standaard al behoorlijk geheugen

Bestaat er zoiets?
Ja maar zou het niet mooi zijn als deze mogelijkheid geïntegreerd was?Je kan toch via tape in/out en een el cheapo recorder sequences opslaan?
Ja maar zou het niet mooi zijn als deze mogelijkheid geïntegreerd was?
Met een selectieschakelaar misschien. Ik ben zelf geen electronicus hoor, daarom vroeg ik me af of iemand die veel van chips en electronica af weet dit ooit gemaakt heeft. Kan me voorstellen dat het niet onmogelijk is maar wel veel werk uiteraard.Das een compleet redesign en dat moet je echt veel van chips en electronica weten. Daarnaast het uit en in lezen zal nooit zoals ene 303 worden.
zat er in de 202 maar exact dezelfde sequencer als in de 303!..... de MC-202. De TB-303 heeft standaard al behoorlijk geheugen

De sequencer is idd veel uitgebreider dan die van de 303, die maar 1/16 als kleinste noot invoeren. De 202 kan 1/192 ste noot invoeren. De sequencer is ook wat moeilijker te programeren.

Jaja.. dat weet ik (nu wel), mp3 recordertje/minidisk/pc/mac/tape whatever. Mijn vraag gaat over een MOD die deze functionaliteit integreert in de 202 incl. interface. Ach.. anders begin ik er maar zelf aan, beetje solderen kan ik nog wel. Heb er toch genoeg staan...als je een mp3 speler/recordertje aan de tape in en out hangt kun je best een hoop kwijt en oproepen. Of als er toevallig een sampler naast staat kan het daar ook mee he. zowiezo leuke combinatie met een mpc...
volgens mij is het wel te doen, vervang het dram chippie door een adressmux en een flinke sram , bv 1Mbit.
je zal er wel even naar moeten zoeken, maar ze zijn er.
er zijn ook cmos dram met autorefresh en low power saving ( anders wordt het nog meer een batterijenvreter)
de extra adreslijnen worden dan de selectie voor de extra sequences.
bij een eenMbit dram of sram krijg je de 16voudige capaciteit.
zet umop.
groeten,
jeroen