Ricardo komt met dit liedje op de radio!!

Wat een bagger, karakterloze waterige honingstront.

Het heeft 'm wel een vette contract opgeleverd!! :D

Als de handtekening is gezet (contract heeft hij nu in huis en hij laat er een media advocaat naar kijken) en alles rond is, zal ik uit de doeken doen bij welke maatschappij.. want tot die tijd mag ik er niet zoveel over zeggen.

Maar wel vet.. Ricardo heeft veel aanbiedingen gehad, uit Nederland, maar ook daarbuiten, maar de aanbieding die nu dus bij hem thuis ligt, in de vorm van een mooi contract van een zeer grote platenmaatschappij.. dit is een grote stap in de goede richting zullen we maar zeggen!

Ben ondertussen flink bezig met het mixen van nieuwe nummers en opnieuw mixen van oude nummers. Hoop dat ik er binnenkort wat kan posten hier.

Op zijn myspace staan regelmatig nieuwe tracks: http://myspace.com/ricardomunoz

Bye! :)

ik heb ff zijn myspace bekenen en beluisterd maar die gast is echt heel erg goed!!!! geen wonder dat hij een contract krijgt.......hij ziet er goed uit en is ook nog eens muzikaal......toetsen/zang/produceren. dat is dus wat een maatschappij wil....(er moet natuurlijk wel geld verdient worden)

smaken verschillen maar waarom zijn mensen altijd zo negatief over andere muziekstijlen die ze niet mooi vinden en kunnen ze niet gewoon luisteren of het muzikaal is of goed gemaakt.

de meeste tracks hier op het synthforum zijn echt van mindere kwaliteit...(uitzonderingen zijn er wel hahaha)...minder muzikaal/minder geproduceerd.....

Errug goeie stem. Ook een goede uitspraak, uniek voor een Nederlander. Melodyne is nog redelijk subtiel gebruikt, als ik de radio per ongeluk aanzet wordt ik misselijk van al het over the top autone gebruik in r&b nummers.
Zou wellicht nog wel een dragende tegenmelodie in mogen om het nummer nog wat meer dicht te kitten. Maar dat is wellicht smaak en zoals je al zei is het maar een demo nummer.
Wens ricardo maar succes met z'n carriere, zal wel lukken.

Damn.. goed nummer man..

dit is pro shit..

zelf gezongen en zelf geschreven? deze track heeft zeker hitpotentie..

Damn.. goed nummer man..

dit is pro shit..

zelf gezongen en zelf geschreven? deze track heeft zeker hitpotentie..

Ricardo is in de meeste gevallen verantwoordelijk voor de songwriting, productie en in alle gevallen zijn het zijn vocals. In het begin was ik zijn producer, maar in de loop der tijd heeft hij het kunstje van me afgekeken en nu kan hij het zelf. Dit komt goed uit, want ik heb nu een fulltime baan en kan Ricardo veel minder ondersteunen. De lyrics worden in veel gevallen door Ricardo zelf geschreven, maar ook een jongen uit zijn vorige band wil wel eens hele mooie teksten schrijven en aan Ricardo geven. In het begin heb ik ook nog enkele nummers met Ricardo geschreven, waaronder The Least I Can Do en Somehow.

Ik ben nu alleen nog verantwoordelijk voor het afmixen en "masteren" van de meeste tracks. Ik probeer op dit vlak elke dag bij te leren en sta open voor veranderingen. Er zit duidelijk verschil in de eerste nummers die ik heb gemixed en het meest recente werk. Ik probeer nu alle oude nummers te remixen/masteren zodat de kwaliteit wat meer op één lijn komt.

Iedereen nog bedankt voor de reacties trouwens!

Menno

Laatst gewijzigd:
Hey,

Ik heb even geluisterd naar de track. Het is niet waar ik van hou pop muziek. Het blijft -naar mijn mening- allemaal hetzelfde met de ingredienten van decennia's terug. Ik hou zelf van meer progressief en/of vernieuwende muziek. ;)

Bij mij zal pop muziek niet meer een indruk achter laten, maar meer de effort en tijd van jullie twee wat bij mij dé indruk doet gelden! Heb zo een idee dat dit soort muziek jullie passie is. En passie is juist hetgene wat muziek zo bijzonder maakt. Pop muziek moet pop blijven, en met dit soort tracks bewijs je het weer.

Ik wens jullie ook het beste toe en maak er wat van! :okdan:

l_07f0f251ea16bddfaf490c154b8ee1ee.jpg

voor boven jullie bed !

nog ff iets moeilijker kijken net als ricky martin, dat levert meer 13 jarige fans op
;) 8D

Ik moest ook lachen om die naam :dubbel: maar nu ik die foto zie!
:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::doei:

ps. hij mag ze haar weleens wassen :bekdicht:

Nou heb ik die foto niet geplaatst, maar wat is het probleem precies met die foto van Ricardo?? Ik zie niet waarom het lachwekkend is..

Ricardo is gewoon een aardige kerel, kan verdomd lekker zingen, schrijft zijn muziek zelf, produceert het ook nog eens zelf en wat mij betreft ziet hij er prima uit. Ik zie het probleem niet. :erm:

p.s. Z'n haar is nu veel korter en ik heb begrepen dat hij het ook gewassen heeft... :peukie:

nou ik ben echt benieuwd hoe dit klink,asa ik thuis ben ga ff luisteren.

Nou heb ik die foto niet geplaatst, maar wat is het probleem precies met die foto van Ricardo?? Ik zie niet waarom het lachwekkend is..

Ik denk dat 'men' vindt dat het er wel érg slick uitziet, met dat haar voor z'n ogen, semi-ongeschoren en die dromerige blik. Met zo'n foto weet je dat je reacties krijgt hier op SF...

Wat trouwens niet wegneemt dat dat totaal niet boeit. Het gaat toch om z'n liedjes?

volgens mij zit er helemaal niet zoveel werk in
het is saai zelfs
de zang mist overtuiging, de muziek verder ook
als iets pop is betekent dat niet automatisch kut is, want er zitten best knappe dingen in pop
maar ik vind hier weinig inzitten

ik kan niet anders dan het eens zijn met smackos helaas en ik begrijp mensen die dit een topproduktie vinden echt helemaal niet

heb net ff snel geluisterd en vind de track wel erg tof de vocals liggen er mooi in zou het alleen wel iets mooier hebben gevonden als je de boel meer open zou gooien in het refrein met wat strijkers etc.
nu is het nog wat kaaltjes naar mijn idee maar verder bravo :okdan:

volgens mij zit er helemaal niet zoveel werk in
het is saai zelfs
de zang mist overtuiging, de muziek verder ook
als iets pop is betekent dat niet automatisch kut is, want er zitten best knappe dingen in pop
maar ik vind hier weinig inzitten

ik kan niet anders dan het eens zijn met smackos helaas en ik begrijp mensen die dit een topproduktie vinden echt helemaal niet

Kijk, jij brengt je mening gewoon op een normale manier naar buiten en heb hier dus totaal geen moeite mee.

De productie heeft Ricardo zelf gedaan en als ik me niet vergis was dit zijn 3e nummer die hij zelf heeft gemaakt. (hij werkte toen dus nog maar 2 maanden met Cubase.) Het afmixen heb ik destijds gedaan en ben van mening dat hier ook echt wel ruimte zit voor verbetering, dat besef ik wel degelijk.

Maar iig bedankt voor je mening, en dat geldt voor alle anderen natuurlijk ook! :okdan: Heb synthforum echt gemist toen 't er een weekje uit lag. =( :D

Ik heb ook maar even geluisterd en ik denk dat hij het internationaal helemaal kan gaan maken; de liedjes glijden naar binnen alsof er olijfolie in je oor zit en (wat vaak mist bij Nederlandse artiesten) hij heeft een on-Nederlandse uitspraak. Jammer alleen dat er al een Keane bestaat....

Back