Ricardo komt met dit liedje op de radio!!

Marando

Poesie!
Dag allemaal!

Zoals jullie vast nog wel weten werk ik samen met een goeie vriend van me (Ricardo Munoz) aan zijn demo album. Waar ik in het begin verantwoordelijk was voor de gehele productie van de nummers, is het tegenwoordig alleen het mixen en masteren waar ik om de hoek kom kijken. Het produceren heeft Ricardo momenteel zelf dusdanig onder de knie dat hij me daar ook echt niet meer voor nodig heeft. (ik heb een fulltime job dus ook niet zoveel tijd meer daarvoor)

Ricardo heeft onlangs een nummer ingestuurd voor de serious talent contest van 3FM. Gister kreeg hij het geweldige nieuws dat hij uit alle inzendingen bij de laatste 4 zit!!

Dit betekent dat zijn nummer "In The Morning Sun" de komende 2 maanden airplay krijgt op Radio 3FM!! Met andere woorden.. er komt een nummer op de radio die ik volledig heb gemixed en gemasterd. :D

Het nummer bestaat al een tijdje, het is ook z'n beste hit op z'n Myspace profiel, dus ik heb er alle vertrouwen in dat Ricardo er wel wat fans bij gaat krijgen dankzij deze airplay.

Beluister het nummer hier: http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=828517&songID=6482094

Hoor ik daar een autotune??? :D

Eerlijk zeggen! Gefeliciteerd trouwens, met de hit.

Melodyne is gebruikt ja.. Helaas wel merkbaar inderdaad, maar Ricardo had 't dit keer zelf gedaan en ik heb eigenlijk nooit de kans gehad om er zelf nog eens naar te kijken.. Ik gebruik Melodyne altijd op een subtiele manier. (dus alleen daar waar het nodig is.) Ricardo heeft in dit nummer het iets anders aangepakt.. maarja, hij was (toen) nog niet zo bekend met hoe alles werkte. Al met al vind ik dat hij hier wel een prestatie heeft neergezet! (hij heeft het zelf volledig geproduceerd terwijl hij een jaar eerder nog nooit een muziekprogramma had aangeraakt.. :) )

Bedankt voor je felicitaties! :)

lekker en chill nummer

gefeliciflapstaart :)

Super. Dit is echt wel goed.

Melodyne is juist heel mooi gebruikt vind ik. Helemaal niet erg dat je dat een klein beetje hoort..

Zo, wat een reacties al weer. Leuk om te lezen!

Ja.. zelfs de reactie van smackos vond ik leuk om te lezen. Ben je altijd zo genuanceerd met je mening? Wordt nog wat, in een relatie. 8o)

kmoet zeggen dak wel het eea mis. Opnieuw zijn de drums niet van goede kwaliteit en ook mis ik ontzettend veel bass wat er in mijn optiek voor zorgt dat eigenlijk de climax in je refrein mist.

Verder natuurlijk leuk met dat 3fm dingetje, feit blijft dat deze jongen een goede frisse stem heeft.

Laatst gewijzigd:
kweenie, ik vind dat er veel ruimte in de mix zit, een tikkie meer bas in het refrein zou tof zijn, maar ik vind de drums prima zo. lekker spaarzaam. en wat een stem!! toitoitoi

Z'n stem doet me erg denken aan Coldplay. Goeie stem hoor!!

Back