nu ook vanuit de andere kant, namelijk Native Instruments, geruchten over het feit dat Clavia samen met NI een hardware reaktor aan het maken is....spannend!!!
ik denk dat er veel meer focus komt op het RAM gedeelte, dus samples, wavetables, delay effecten ed. en hopelijk ook op het sequencer gedeelte, dat ie ook midi out stuurt enzo..... damn...dat zou wel heel vet worden..hopelijk houden ze wel zoveel mogelijk de nord-interface aan..van de reaktor GUI ben ik niet zo gecharmeerd...
enne nu maar es afwachten of de nord code naar native wodt geport, of dat de reaktor code naar motorola wordt geport..spannend!
ik sluit me bij olafmol aan althans dat is wat ik ook wil zien. olus dat de kwaliteit beter wordt. dus dat je echt een modulaire nordlead hebt ik vindt de klank minder dan de nordleads zelf.
verder zou nieuwe interresante modules leuk zijn een een editor om je eigen modules te schrijven. zoiets als bij max msp daar kan je ook met c++ ook je eigen modules schrijven. alhoewel c++ een te hoog gegrepen taal is dus liever zoals in bijv reaktor.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.