[NM gossip]

olafmol

[EXPANSIONS]
nu ook vanuit de andere kant, namelijk Native Instruments, geruchten over het feit dat Clavia samen met NI een hardware reaktor aan het maken is....spannend!!!

Olaf

Toch maar aandelen olie gaan kopen dan. Want met twee zulke bedrijven zul je bakken vol met vet nodig hebben om die synths te maken. :D

Zul je toch raar staan te kijken als het een TDM2 systeem gaat worden.

Shit man, ga dan maar gauw effe sparen voor een PT setje. ;)

de nord modulari s natuurlijk al een VA modulair ;)

ik denk dat er veel meer focus komt op het RAM gedeelte, dus samples, wavetables, delay effecten ed. en hopelijk ook op het sequencer gedeelte, dat ie ook midi out stuurt enzo..... damn...dat zou wel heel vet worden..hopelijk houden ze wel zoveel mogelijk de nord-interface aan..van de reaktor GUI ben ik niet zo gecharmeerd...

enne nu maar es afwachten of de nord code naar native wodt geport, of dat de reaktor code naar motorola wordt geport..spannend! ;)

Olaf

reaktor gui

reaktor gui

Niet gecharmeerd dekt niet helemaal de lading van mijn beleving van de gui....

Ruk is denk ik duidelijker ;)

Maar ik had ook al dit soort dingen vernomen inderdaad... Hardware/Computer verregaande integratie hoop ik op.

Hou toch nog eens op met kwijlen man! De hele vloer is nat en plakkerig! :P

2003, het jaar dat de softsynths de overstap naar hardware maakten en de hardware VA's hardhandig om zeep hielpen.

Enne, zonder melk graag. Ik drink hem graag rauw.

ik sluit me bij olafmol aan althans dat is wat ik ook wil zien. olus dat de kwaliteit beter wordt. dus dat je echt een modulaire nordlead hebt ik vindt de klank minder dan de nordleads zelf.

verder zou nieuwe interresante modules leuk zijn een een editor om je eigen modules te schrijven. zoiets als bij max msp daar kan je ook met c++ ook je eigen modules schrijven. alhoewel c++ een te hoog gegrepen taal is dus liever zoals in bijv reaktor.

Back