Pokusiaj

De beat is eigenlijk best ok :)
Maar zo wel echt van die vrolijke keyboard-muziek...

verdiep je eens in de schone kunst van het normalizeren... dat is in principe gewoon de boel wat harder zetten hoor, het wavje is nu heel zacht :P

Ja idd echt typische keyboard muziek, en idd nogal zacht opgenomen:P

Attachments

• Audiacity.JPG
    Audiacity.JPG
    59,4 KB · Bekeken: 75
voor meer reacties raad ik je een andere manier van aanbieden aan. wat een kutsite.

thats my free advice :biertje:

Het nummer heet trouwens niet Pokusiaj maar Pokušaj, spelfoutje:)

Dat dacht ik al... maar ik heb wel ergere spelfouten gezien.
Покушай.... Dat smaakt naar meer!

voor meer reacties raad ik je een andere manier van aanbieden aan. wat een kutsite.

thats my free advice :biertje:
Ja:confused:
Eerst was het voor mensen gratis om dat te downloaden, mr schijnbaar is dat nu niet meer. duzz....
Ik denk dat het na een aantal downloads niet meer gratis is ofzo..
De vogende keer gaat het via een andere host.

Dat dacht ik al... maar ik heb wel ergere spelfouten gezien.
Покушай.... Dat smaakt naar meer!

Ha, je bedoelt покушаj zeker... :eureka:
Wat is het heerlijk om een betweter te zijn. Ik ben alvast benieuwd naar je volgende probeersel.

Ha, je bedoelt покушаj zeker... :eureka:
Wat is het heerlijk om een betweter te zijn. Ik ben alvast benieuwd naar je volgende probeersel.
Probeer het nog eens. Je mag een betweter zijn, als je ook afgestudeerd bent in de Slavistiek. Of Russisch als moedertaal hebt. Want ik schreef een й, omdat ik natuurlijk het Russische aansporing "eet!" bedoelde. Leek me interessanter dan "probeer!". De й komt niet in het Servisch voor. "Pokušaj" zou de Latijnse transliteratie van "покушай" zijn. Misschien wil de maker ons zelf de juiste herkomst verklappen!

Back