allen and heath MixWizard WZ3 16:2 effecten

D Sinister

Evil Droid
Hoi,

Na een dag of twee proberen/handleiding lezen en op internet zoeken geeft ik het even op en stel ik een vraag hier.

Ik heb sinds kort een Allen & Heath MixWizard WZ316:2 en probeer zonder succes de interne effecten te veranderen.

De mixer ontvangt midi maar het veranderen van de effecten lukt niet.
Volgens de Allen & Heath site zou het programma wat men kan downloaden de effecten 'realtime' kunnen veranderen en ook weer opslaan maar dit krijg ik niet voor elkaar.
Ik stuur midi uit via een m-audio midisport 4x4 en draai winXP.

Wie kan me helpen :D

Het zal vast iets heel simpels zijn.

Kick the house :)

Heeft niemand hier dit ding?

ik heb zelf een WZ 12:2 dx en ik denk dat de effectensectie hetzelfde is als bij jou. het is opzich vrij simpel, kies de juiste midi connectie bovenin en het midi kanaal (1 is standaard dacht ik).

kies onderaan waar je hem wilt saven, maak je effect (werkt realtime, alleen duurt het soms een seconde) en druk op save onderaan. dit zou moeten werken

succes !

ik heb zelf een WZ 12:2 dx en ik denk dat de effectensectie hetzelfde is als bij jou. het is opzich vrij simpel, kies de juiste midi connectie bovenin en het midi kanaal (1 is standaard dacht ik).

kies onderaan waar je hem wilt saven, maak je effect (werkt realtime, alleen duurt het soms een seconde) en druk op save onderaan. dit zou moeten werken

succes !

Bedankt voor je reactie.
Dat realtime krijg ik al niet voor elkaar terwijl de mixer wel iets van midi ontvangt als ik "store" doe. Hij gaat dan naar veschillende effect banken terwijl hij ze opslaat.

Back