jwhagenbeek
Ouwe rot
ik heb sinds kort een quasar aan mn gearlijstje mogen toevoegen. ondanks alle reacties hier op het forum dat ie zou klinken als een "natte krant" ben ik er stiekem erg blij mee dat ie in mn rackje hangt
. er is alleen een raar probleem: als ik de outputs in mn mixer steek gaat de quasar uit, en als ik de kabel er dan weer uittrek gaat ie weer aan???? het lijkt er dus op dat ie kortsluiting maakt ergens... maar nu word het gek... als ik een koptelefoon gebruik dan werkt ie gewoon zoals t zou moeten :confused:
heeft iemand anders dit probleem ook ooit gehad met een of andere unit? ik snap er helemaal niks van
. er is alleen een raar probleem: als ik de outputs in mn mixer steek gaat de quasar uit, en als ik de kabel er dan weer uittrek gaat ie weer aan???? het lijkt er dus op dat ie kortsluiting maakt ergens... maar nu word het gek... als ik een koptelefoon gebruik dan werkt ie gewoon zoals t zou moeten :confused:heeft iemand anders dit probleem ook ooit gehad met een of andere unit? ik snap er helemaal niks van