Stand voor Tascam M3700/3500

Status
Please reply by conversation.

smackos

Gepokt en gemazeld
Het misschien een long shot, maar misschien heeft iemand er nog eentje liggen...ik zoek dus een stand voor de Tascam M3700 mixer (is hetzelfde als de M3500)

Is er misschien ook zoiets gemaakt door andere merken? (Een universele mixer stand ofzo)

Weet iemand waar ze die verkopen in Nederland? (De Quik lok ZM-2055?)

Mag ook elders in europa trouwens...Thomann heeft ze niet volgens mij.

Ik heb precies die zelfde mixer stand, gekocht bij musicstore koeln. hij is boven de 100 euro dus gratis verzend kosten.

Hij inderdaad nu afgeprijst naar iets van 100 euro, ik kan hem alleen niet meer vinden op musicstore.de

Wel een kleinere versie, dus je hebt kans dat ze hem wel hebben maar niet op de website, dus misschien even mailen.

Verder een goed stevig ding, heb er ook nog 2 keer een 6 U rack space uitbreiding bij die je op de onderste balk kan vast zetten.

Het misschien een long shot, maar misschien heeft iemand er nog eentje liggen...ik zoek dus een stand voor de Tascam M3700 mixer (is hetzelfde als de M3500)

je gelooft het niet ,maar ik had de mijne weggegooid

Ik heb ook zon Z van quick lock,mijn PC88 staat erop,maar letop die stand van tascam was anderekoek,cht heel zware stalen poten,kweet niet of die Z echt wel voldoende is smackos want die tascam weegt idd heel zwaar

Ik heb ook zon Z van quick lock,mijn PC88 staat erop,maar letop die stand van tascam was anderekoek,cht heel zware stalen poten,kweet niet of die Z echt wel voldoende is smackos want die tascam weegt idd heel zwaar

Ja hij weegt iets van 70 - 80 kilo maar die Z2055 kan 150 kilo aan dat zou toch wel veilig zijn?

Ja hij weegt iets van 70 - 80 kilo maar die Z2055 kan 150 kilo aan dat zou toch wel veilig zijn?

normaal wel ja.

op de originele stand staat die perfect in balans,maar hier is de (lijkt) Z nogal hoog,de originele Z is breder en laag ook.

je kan maar proberen natuurlijk.

Status
Please reply by conversation.
Back