Tr-909

Status
Please reply by conversation.

DJ Bies

Ouwe rot
Ik heb voor mezelf de knoop doorgehakt, ik wil een 909 hebben. Maar om er bijna 2000 euro voor te betalen vind ik een beetje overdreven. Wat is een redelijke prijs voor een goede 909? Ik hoef de manual er niet per se bij te hebben en hij hoeft er niet als nieuw uit te zien, als ie technisch maar OK is. En is er iemand die er misschien vanaf wil?

1350,- euro of zo is mooi betaald. Ik zit al twee maanden op eentje te wachten. Hopelijk komt ie nog een keer binnen want anders ben ik mijn centen kwijt. Ik laat je wel weten als het zover is, als je dan tenminste nog interesse hebt.

Die prijs is in ieder geval wel OK, tenminste als ie in goede staat is. En bovendien heb ik van jou ook die TR-727 overgenomen, dat was ook een goede deal. Dus laat maar weten als je 'm binnen hebt, kunnen we misschien iets regelen.

ik zit er hard aan te denken om die 909 maar even te laten zitten en misschien te kijken voor een Jomox Xbase. Kan ik m'n overige cash aan andere dingen uitgeven. En anders ga ik misschien eerst voor de 808, die wordt vaak wat goedkoper aangeboden. Maar ik moet toch uiteindelijk de magische drie (303, 808, 909) hebben. Kwestie van gedlud denk ik.

Origineel geplaatst door DJ Bies
ik zit er hard aan te denken om die 909 maar even te laten zitten en misschien te kijken voor een Jomox Xbase. Kan ik m'n overige cash aan andere dingen uitgeven. En anders ga ik misschien eerst voor de 808, die wordt vaak wat goedkoper aangeboden. Maar ik moet toch uiteindelijk de magische drie (303, 808, 909) hebben. Kwestie van gedlud denk ik.

al eens gedacht aan de "reborn" die in de soundart chameleon zit? dat zijn je magische 3 ;). de xbase is errug lekker, maar het is alleen jammer dat je maar van 4 geluiden gebruik kan maken.

staat nu een 909 op ebay.de nog 1dag en 10 uur tegaan op 755 Euro ik week zeker dat hij nog flink stijgt maar even kijken het laatste 30 min van de veiling word je niet minder van en mee bieden is heel leuk om te doen :)
btw een 909 voor 1300 Euro is denk de redelijk nomaale prijs in goeden staat en soms nog iets meer.

Music House had ik al gebeld, voor 1925 was ie voor mij. Daar bedankt ondergetekende feestelijk voor! 1300-1350 euros is echt de grens voor mij.

Als ik jouw was zou ik toch echt voor de D-station gaan of een jomox Xbase. Ook analoge synthese en veel controle. En ook niet onbelangrijk, niet zo'n oude apparatuur die betrouwbaar is. Want op een gegeven moment zullen die 909's het ook wel begeven.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Als ik jouw was zou ik toch echt voor de D-station gaan of een jomox Xbase. Ook analoge synthese en veel controle. En ook niet onbelangrijk, niet zo'n oude apparatuur die betrouwbaar is. Want op een gegeven moment zullen die 909's het ook wel begeven.
Als je er met een tank overheen rijdt of van twee meter naar beneden gooit.
Zoek eens eventjes op problemen met een 909 (20 jaar oud) en op problemen met een novation drumstation. ;)

Ik kan ook allerlei redenen verzinnen, waarom ik een 909 niet zo willen hebben en ik kan ook redenen verzinnen waarom ik hem wel zou willen hebben.

ik heb nog een D-station die bijna nieuw is hier liggen in doos, compleet.nog geen half jaar oud.

maaaaaaaar heb een machinedrum duuuuuuuuuuussssssss.dus mag weg8)

en er gaat snel een tr909 door mij verkocht worden, maar ik zou ook voor de D-station gaan.

Ik heb inmiddels een 808 aangeschaft. Wat een toffe bak is dat zeg, vooral die bass drum als je de decay open zet. Maar goed, die 909 moet dus nog ff wachte of ik moet hem voor 200 euro kunnen kopen :mexico: Nu eerst sparen voor een harddiskrecorder!

Nee inderdaad, ik heb dus net die 808 gekocht en die is zeker OK. ik wil alleen ooit de x0x serie compleet hebben, ook uit verzamelwoede. Maar eerst dus een harddiskrecorder, daar heb ik nu meer aan. Ik heb nu wel genoeg drumcomputers.

Status
Please reply by conversation.
Back