physical memory to low .....wat nu?

michielhemmer

Stamgast
ik heb net een nieuwe pc....quadcore6600 met 4gig intern....3gigswitch is al om.

alles draaid als een tiet in cubase sx3 alleen mijn piano doet vreemd?

bij het inladen geeft hij de melding aan "physical memory to low " .....ik heb al in de zoek fucnties gekeken en wel wat gevonden maar niet duidelijk genoeg voor mijn probleem.

weet iemand dit?

gaat om....virtual grand piano art vista.

alvast bedankt....:okdan:

Ik neem dat je deze piano inleest met kontakt.

Indien het de oudere versie grand piano is, dan is deze boodschap verklaarbaar.

De oude kontakt player kan niet verder kijken als 2 gb memory. Is dat er wel dan gaat het fout.

Bij de meeste players zoals die van Native Instrumenst heeft men steeds een update voor de diverse instrumenten uitgebracht.

De meest update's van kontakt versie 1.08 hebben deze foutboodschap niet meer.

Ik neem dat je deze piano inleest met kontakt.

Indien het de oudere versie grand piano is, dan is deze boodschap verklaarbaar.

De oude kontakt player kan niet verder kijken als 2 gb memory. Is dat er wel dan gaat het fout.

Bij de meeste players zoals die van Native Instrumenst heeft men steeds een update voor de diverse instrumenten uitgebracht.

De meest update's van kontakt versie 1.08 hebben deze foutboodschap niet meer.

Hoezo dat? Als hij niet verder kan kijken dan 2GB dan kan hij maar max. 2GB aan fysiek geheugen zien, dat klopt, maar dat is toch geen reden om een dergelijke foutmelding te geven? Het zou ergens wel kunnen, maar ik durf er toch niks op in te zetten.

Het gaat om de wijze van memory beheer in kontakt 2 players vanaf vers 1.01 t/m 1.05

Als ik hier antwoord geef, zal ik toch wel weten waar ik over praat ??

De boodschap kan trouwens ook nog andere oorzaken hebben

Het gaat om de wijze van memory beheer in kontakt 2 players vanaf vers 1.01 t/m 1.05

Als ik hier antwoord geef, zal ik toch wel weten waar ik over praat ??

De boodschap kan trouwens ook nog andere oorzaken hebben

Ik zeg niet dat je niet waarover je praat, in tegendeel, het kan een oorzaak zijn, maar zoals je zelf ook zegt kan het ook nog andere oorzaken hebben. Het klopt dat bepaalde programma's / modules / niet verder kunnen kijken dan een X aantal geheugen, maar dat wil niet altijd zeggen dat hij gaat aangeven dat er niet voldoende fysiek geheugen voor handen is. Ikzelf heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval.

Vat het niet verkeerd op hoor, we proberen allebei alleen maar de TS te helpen hé :)

Als het programma niet verder kijkt dan 2 gig geheugen en die 2 gig is vol dan meldt het programma dus dat er onvoldoende geheugen is.

ik gebruik gewoon demo versie.....en op mijn vorige pc pentium4 2.8 met 2gig was er geen probleem (was alleen wat te zwaar voor mijn pctje) maar nu dacht ik laat ik hem ook ff testen op mijn nieuwe pc.....en hij draaid wel goed alleen elke keer die fout melding die ik niet snap.

als ik DFH superior opstart die veel meer intern geheugen nodig heeft is er niks aan de hand?

Back