synth

heb jij zelf je website gemaakt?
Alle code voor die website heb ik inderdaad zelf gemaakt.
Let wel, er zit in die site eigenlijk geen statische code, alle tekst en links komen uit een database.

Ik zit er wel aan te denken om de downloads altijd pas na registratie toe te staan daar allerlei search engines nu ook die nummers "vinden" wat als download telt.

Zelf geprogrammeerd met php...
Ik werk in de IT en ben ietsje ouder dan jij, wat niet wil zeggen dat jij niet ook zo iets zou kunnen maken.

Voornaamste is dat je je site ergens kan hosten, die van mij wordt gehost door een oud collega van mij.
En ik heb de hele site eerst op m'n eigen linux server gemaakt en getest.
Inmiddels is de ook al weer zo'n 3 jaar oud ofzo....en nog steeds kom ik er dingen in tegen die toch anders moeten..

Enuh...geen programma's behalve een tekst editor gebruikt. Ik doe liever de opmaak zelf in plaats van het over laten aan een of ander programma

....of je ontdekt opeens dat de downloads niet goed geteld werden waardoor je zonder te reageren toch gewoon kon blijven downloaden....
Fijn dat niemand je dat even verteld...

hehe, misschien is dit wat voor je.

images

Ik heb nog nooit een boek nodig gehad om php te leren. Punt is alleen dat de server waar die site op draait in november geupgrade is waardoor er een aantal dingen gewijzigd moesten worden in die site.
Voor mij was dat een erg ongunstig moment daar mijn dochter op 5 november geboren is.
Gevolg: snel aanpassen, slecht testen....en dus fouten erin hebben zitten.

platenmatschapij

platenmatschapij

:yamaha::yamaha:hebben jullie een platenmatschapij?

En hoe hebben jullie een contract platenmatschapij gekregen?8>8>8>

Back