Hoe maak ik deze heerlijke spray?

verscheidene opties, record een spuitbus/soort spray. Denk dat het een soort filtersweep is. (zoek het forum eens af op filter sweep, genoeg info en kan je goed helpen, deed het bij mij ook).
kan je al gwn met reason of fl studio maken hoor.

Gagarin

ik denk dat het zoals in emmisions meer is dan alleen een noise. het spuitbusgeluid komt zo nog niet helemaal tot zn recht. ik heb geprobeerd spuitbussen op te nemen maar ook dit geeft niet het gewenste effect!

White Noise...met de attack van een snare...en een heeeeeeele lange release tijd.

Die bussen haarlak en deodorant verspillen is echt niet nodig...je huis gaat ervan stinken...en je microfoon ervan plakken

Spray, uplifter, downlifter, geschifte namen ook allemaal voor wat gewoon witte ruis door een bandpass is.

edit: het volume komt omdat je er nog een limiter bovenop zet en sidechaining toepast met de kick. Wil je weten hoe sidechaining werkt, gooi dan "reason sidechain" of "fl studio sidechain" of hoe je sequencer ook heet + het woord sidechain in Google en hop.

Volgens mij heet dat "Kale" in Ierland toch? Of smaakt dat anders?

p-kale.jpg

Ik ben jou zo dankbaar Smackos :okdan:
Het is idd KALE :D
Klinkt ook lomp, vind je niet.

Ook meteen een mooi receptje gevonden!!!

Boerekool: Kale hotchpotch

Ingredients:

200 gr bacon

1 kg fresh kale

2 kg potatoes

1 tablespoon butter

1/2 to 1 cup of milk

Salt and pepper to taste

One rookworst

Procedure:

Chop bacon finely. Render in frying pan and discard fat. Wash kale in lukewarm water. In large pan bring to boil and blanche kale for 2 to 3 minutes. Drain in colander. Chop. Peel potatoes, put in pan large enough to hold all ingredients, add water to just under top of potatoes. Bring to boil and cook for approx. 7 minutes. Put rookworst in warm water and bring to just below boiling. Keep warm until serving. Add chopped kale to potatoes. Cook for another 10 minutes or so until potatoes are done. Drain potatoes, keep cooking liquid. Mash potatoes and kale. Add butter and milk and cooking liquid as required until smooth. Add rendered bacon. Add salt and pepper to taste. Reheat on stove stirring constantly. Serve with the rookworst.

Vooral die laatste zin :dubbel: serve with the Rookworst :dubbel:

Misschien kan de titel veranderd worden in:
Hoe maak ik deze heerlijke Boerekool

Laatst gewijzigd:
lekker !
en een mooi topic om op m'n 1000ste post op dit forum te toasten.
CHEERS ! waar blijft de tijd?
:kimono:

Doet me denken aan die Evert van Benthem reclame van Unox, dat ie z'n rookworsten laat binnenkomen per post, voor de echte hollandse stamppot!

PS hotchpotch doet me vaag denken aan hutspot...

Wat een oersaai nummer trouwens

Is dat niet hip? Van die shit die zo saai en traag is dat het kriebelig wordt? Maar waar je absoluut niet van mag zeggen dat het simpel is (net zoals je dat niet van noise mag zeggen; "Blaa blaa expressie man weet je wel expressie man weet je! Blaa abstracte expressie, pure expressie blaaaa." Dat soort bullshit).

Back