orson.wouters
Voltage Controlled Lid
HEY!
Ik heb een probleem met men SH1000.
Hij is helemaal in de war: de afstanden tussen de keys kloppen echt niet meer en als je een toets indrukt krijg je wat in de bijlage zit...
Ik heb het een maand geleden (ofzo) ook gehad, maar toen ging het na een uurtje over, nu houd hij het al 2 dagen vol...
Het probleem zit em niet in pots/schakelaars volgens mij en de toetscontacten zijn ook heel netjes (in de bijlage staat hij ook op hold).
Dikke problemen want binnen 2 weken is er een gig
Wie weet raad???
thanks
Orson
Ik heb een probleem met men SH1000.

Hij is helemaal in de war: de afstanden tussen de keys kloppen echt niet meer en als je een toets indrukt krijg je wat in de bijlage zit...
Ik heb het een maand geleden (ofzo) ook gehad, maar toen ging het na een uurtje over, nu houd hij het al 2 dagen vol...
Het probleem zit em niet in pots/schakelaars volgens mij en de toetscontacten zijn ook heel netjes (in de bijlage staat hij ook op hold).
Dikke problemen want binnen 2 weken is er een gig
Wie weet raad???
thanks
Orson

. Ook hier bevalt de look van sommige soldeerverbindingen op de verticale print me niet. Erg veel tin (zag ik bij sommige draden draden trouwens ook), eentje lijkt ook te zweven... Ik kan niet goed solderen en gebruik altijd teveel tin, maar goed dat wil niet zeggen dat ik er niet op mag wijzen dat het er bij een ander zo op foto ook niet goed uit lijkt te zien.
. Dan kan hij meteen ook alles doorsolderen en checken. Ik weet dat je zelf ook wat van elektronica en solderen kent, dus het is een afweging die je zelf moet maken.