>> Track_2 <<

virkaz

Ouwe rot
dag DSF'ers!

hier een track die ik als 128kbit mp3 naar een ander dsf'er heb gestuurd om nog ff te masteren.
nu in 192kbit. [2x gemp3ficeerd dus let niet al te veel op de kwaliteit :D]
<< link verwijderd door CraZ op verzoek van mw>>
ik ben zeer benieuwd naar jullie op of aanmerkingen :geslaagd:
tnx alvast

:doei:
mw

Last edited by a moderator:
Ik vind die string op het einde wel lekker erdoor.

Het duurt wel lang voordat je bij het einde bent.

Niet mijn genre, maar verder okee. Ben benieuwd wie dit gemasterd heeft? ;)

Was dit al de gemasterede versie dan?

Ben wel benieuwd wie dit gedaan heeft dan ja.
Klinkt wel lekker hoor. :)

Origineel geplaatst door fuse
Was dit al de gemasterede versie dan?

Ben wel benieuwd wie dit gedaan heeft dan ja.
Klinkt wel lekker hoor. :)

Idd, dit is de "rap" gemasterde versie :)
hij was eerst 128kbit en toen issie 192kbit geworden [na het masteren]

dank tot zover mannen!
en je weethet! Leech=Reply :)

erg fijn zo een pwm synth erin....lekkkerrrrr

zet aan tot dansen dus: ERG OK!

naar mijn idee afwisseling genoeg

nix meer aan doen

(die panning in de drums geven geen problemen over een grote PA...met name de 'clap' en hh.. ???)

geef ons meer hiervan MW!!

Origineel geplaatst door Z.v.E
erg fijn zo een pwm synth erin....lekkkerrrrr

zet aan tot dansen dus: ERG OK!

naar mijn idee afwisseling genoeg

nix meer aan doen

(die panning in de drums geven geen problemen over een grote PA...met name de 'clap' en hh.. ???)

geef ons meer hiervan MW!!

dank! :maffia:

ik luister nu op een ander stel speakers. idd de panning van de drums kan ik misschien nog wel ff wat aan doen ;)
zet aan tot dansen ;) ik hoop dat iedere trans liefhebber dat vind
mw

Wat have you voor instrumentalien voor deze trance poging onder handen genomen?

Origineel geplaatst door Mostatic
Wat have you voor instrumentalien voor deze trance poging onder handen genomen?

huh? what do ya mean? i don't get this :D

Origineel geplaatst door Mostatic
In correct nederlands;

Wat heb je allemaal gebruikt voor deze track?

VirusC
An1x
DSP Factory plus 2x AX44 Box [de andere heb ik nog niet gebruikt was nog niet nodig] [dus 8 outs]
Reason
Cubase
TascamDM1600
Event 20/20Bas
Toetsenbord
Muis

etc :D

Goede productie, maarrr ik ben het wel een beetje met johnny eens dat het vrij lang duurt voor je bij het einde bent; Er zit naar mijn mening na 3:55 een overbodige break waarna het nummer weer wordt opgebouwd. Dit zou de uitsmijter moeten zijn, maar fietelijk is er niets veranderd ten opzichte van de voorgaande minuten. Dat is zonde en maakt het nummer uiteindelijk saai.
Dus stop na 3:55 of zorg dat er iets extreems gebeurt na deze break. (bijv. extra leads, of vettere strings/beats) RAKKETAKKEBOOEMPATSTAKKETAKKE!!PANG!

Technisch/muzikaal is er niets op aan te merken, het zijn de laatste kleine dingen waar het aan ontbreekt.

hey mw

Heb je track wat geluisterd, en laat ik beginnen met mede te delen dat er een hum in je song zit. Zou ik ff met noise reduction ofzo verwijderen, t is niet echt heel duidelijk, maar over de koptelefoon hoor je m op t begin wel.

Wat vind ik verder, ik vind t idee van de track goed, een mooi melodietje en de sounds die je hebt gebruikt zijn wel mooi. Alleen is er best weinig qua verschillende soundlagen te beleven in je track (melodisch), misschien kun je er wat tracks bijverzinnen om het geheel voller te maken. In het kader hiervan zou ik je ook willen adviseren over de lead een kopje galm en delay leeg te gieten.
Verder viel de panning van de hihat me over de koptelefoon niet zo lekker...

Maar al met al is het zeker niet slecht ofzo, alleen dus nog niet zo vol als denk ik wel zou kunnen

Origineel geplaatst door Pjotr G
hey mw

Heb je track wat geluisterd, en laat ik beginnen met mede te delen dat er een hum in je song zit. Zou ik ff met noise reduction ofzo verwijderen, t is niet echt heel duidelijk, maar over de koptelefoon hoor je m op t begin wel.

Wat vind ik verder, ik vind t idee van de track goed, een mooi melodietje en de sounds die je hebt gebruikt zijn wel mooi. Alleen is er best weinig qua verschillende soundlagen te beleven in je track (melodisch), misschien kun je er wat tracks bijverzinnen om het geheel voller te maken. In het kader hiervan zou ik je ook willen adviseren over de lead een kopje galm en delay leeg te gieten.
Verder viel de panning van de hihat me over de koptelefoon niet zo lekker...

Maar al met al is het zeker niet slecht ofzo, alleen dus nog niet zo vol als denk ik wel zou kunnen

thanks pjotr!

de hum is een aarde probleem :( ik probeer dat zsm te fixen ;)
galm en delay heb ik ook van vrinden gehoord. dus dat gaat gebeuren :)

tnx nogmaals
mw

klinkt toch lekkah! niet slecht hoor ik vindt de mix ook wel netjes eigenlijk.

alleen de hihat vindt ik beetje vervelend links staan. en wat meer afwisseling idd
maar hij is verder ok

Toch nog mijn commentaar.

Toch nog mijn commentaar.

Mijn excuses voor het oponthoud..

De track begint lekker droog... Hihat ietsie te veel links inderdaad zoals hier boven, verder is de mix heel lekker. Lekkere opbouw en dan komt die lekkere PWM lead uit de AN1x met die heerlijke zachte strings op de achtergrond ;)
Zoals ik eerder al zei in de sjet... Me haren gingen overeind en ik kreeg overal tietuh :) dat voelt goed. Ik mis dat gevoel in veel platen*.
Op 3:02 valt ineens de lead weg om af te bouwen, doe dit iets subtieler met een stereo cross tempo delay ofzo... het klinkt meteen zo leeg als ie er niet meer is.
In het stuk voor de break zelf begin je alweer met opbouwen nadat je afgebouwd hebt. Dat vind ik jammer, daardoor mist de break die volgt met de Qlimax daarna een Punch. Misschien die PWM lead wat langer weglaten de break iets korter voor dat de break er is.
De lead: Hij is weer heerlijk Coby!
de kick is ok. basslines zijn goed gelukt.
:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Wanneer komt ie uit????

*Bijna geen plaat in dit genre

Back